וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם מגיעה לבית הספר: תשיק סטוריז מיוחדים לתלמידים

8.11.2018 / 10:58

האם פייסבוק תשיק בקרוב פלטפורמה ייעודית לצעירים? נמצאו עדויות בפלטפורמת האינסטגרם על כך שפייסבוק, חברת האם של אינסטגרם, מתכוונת להשיק סטוריז לבתי הספר. המשתמשים יוכלו לראות את הסטוריז רק כשיהיו בבתי הספר. אז מתי זה יקרה ואיפה?

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
האם תצליח לעמוד במשימה של לחסום תכנים פוגעניים באינסטגרם?/ShutterStock

אינסטגרם מגיעה לבתי הספר? שמועות חדשות על כך שאינסטגרם מתכוונת להוציא עדכון שיביא את הסטוריז לבתי הספר. הסטוריז השתלטו ממזמן על הרשתות החברתיות ואינסטגרם, שכיום נראה שהביסה את סנאפצ'אט, ממשיכה לבסס את עצמה ולהוסיף פונקציות חדשות. על פי השמועות, בעת כניסה למיקום בית הספר באינסטגרם, יוכלו המשתמשים לראות את הסטוריז שנלקחו על ידם וצולמו בשטח הקמפוס. האפשרות החדשה התגלתה על ידי ג'יין מאנצ'ון וונג, סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת מסצ'וסטס שבארצות הברית. מאנצ'ון זיהתה בקוד האפליקציה את המשפט "הוסף לסטורי בית הספר" ושם גילתה פירוט מלא לתכונה החדשה.

נראה כי רק אנשים הנכללים בסגל בית הספר או התלמידים יורשו לפרסם סטוריז או לראות פרסומים של אנשים אחרים בשטח הקמפוס. עוד פירטו בקוד התוכנה כי כל פרסום שישלח ייבדק בנפרד ובאופן ידני על ידי נציג של אינסטגרם וזאת על מנת לשמור על הקהילה נקייה מבריונות. הרעיון מאחורי התכונה החדשה התקבל בהשראת כמה יוזמות אחרות שאינסטגרם עשתה עם בתי ספר במהלך הקיץ האחרון. דוגמה אחת היא תכונת קבוצות חדשה שהרשת החברתית החלה להפיץ בבתי ספר. משתמשים הוזמנו להצטרף לקבוצות של בתי הספר שלהם באינסטגרם ולאחר מכן לצפות בהודעות הפרטיות הנשלחות וכן בפרסומים ובסטוריז שהועלו.

עוד בנושא:
בימים האחרונים: גל פריצות לחשבונות אינסטגרם שמקורן ככל הנראה ברוסיה
הסוף לאקסים שעוקבים אחריכם באינסטגרם: ניסוי של החברה יאפשר להסיר עוקבים
רשימת עשירי אינסטגרם: מחירון הסלבס התפרסם ולא תאמינו כמה מרוויחה קיילי ג'נר

סנאפצ'ט ניסתה ליצור פיצ'ר חדש ודומה בעצמה אי שם בשנת 2015, אבל נאלצה לוותר עליו מהר מאוד. עוד נראה שהעבודה הדרושה מאחורי תפעול הפיצ'ר היא אסטרונומית בהתחשב בהיקף כמות בתי הספר בעולם ובארצות הברית בפרט. חשוב לציין שאם התכונה החדשה מופיעה בקוד האפליקציה, זה לא אומר שהיא תשוחרר בהכרח, אלא רק שהיא מפותחת באופן פנימי על ידי החברה. אתר The Verge פנה לאינסטגרם לקבלת תגובה, אך החברה סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully