וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעזבו אותנו עם ההודעות הקוליות: אינסטגרם מקבלת שדרוג שיעצבן אתכם

11.12.2018 / 12:32

יש לנו בשורות רעות: ההודעות הקוליות מגיעות גם לאינסטגרם. בפייסבוק שמו לב שהצעירים נוטשים את הפייסבוק ועוברים לאינסטגרם. בדומה למסנג'ר בפייסבוק, גם באינסטגרם ניתן יהיה החל מהימים הקרובים לשלוח הודעות קוליות בתוך הצ'אט

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
ההודעות הקוליות מגיעות גם לאינסטגרם, בשורה או מכה?/ShutterStock

בפייסבוק, בווטסאפ ועכשיו גם באינסטגרם: ההודעות הקוליות הגיעו לכל הפלטפורמות של פייסבוק ובעוד שיש את אלו שנהנים מהפיצ'ר, יש גם את אלו שמעדיפים להתכתב, בדרך הישנה והנוחה ודי סובלים מההודעות הקוליות. אם הפונקציה של ההודעות הקוליות חסרה לכם באינסטגרם, אז תשמחו לגלות שפייסבוק, הבעלים של אינסטגרם, עדכנה אמש (ב') את אינסטגרם והוסיפה פיצ'ר שנראה שלא חסר לאף אחד: שליחת הודעות קוליות בצ'אט של האינסטגרם. הפונקציה פועלת בזהה לווטסאפ ובמסנג'ר: לחיצה ארוכה על האייקון תקליט את האודיו וברגע שתעזבו את האייקון, ההודעה תשלח.

עוד בנושא:


מכורים לאינסטגרם? מהיום תוכלו לדעת כמה שעות אתם מבזבזים ברשת החברתית
אינסטגרם מגיעה לבית הספר: תשיק סטוריז מיוחדים לתלמידים
בימים האחרונים: גל פריצות לחשבונות אינסטגרם שמקורן ככל הנראה ברוסיה

הודעות קוליות אינסטגרם.
מישהו פותח עצומה נגד שליחת הודעות קוליות?

האופציה זמינה גם במכשירי האנדרואיד וגם במכשירי האייפון ואם טרם קיבלתם את העדכון, גשו לחנות האפליקציות, ה-AppStore באייפון או ה-Google Play וחפשו עדכון לאינסטגרם. במידה והוא טרם הופיע, ייתכן ותקבלו אותו במהלך הימים הקרובים. ההודעות הקוליות לא זרות לפייסבוק ועוד בשנת 2013 פייסבוק הוסיפה את הפיצ'ר למסנג'ר. בשנים האחרונות המשתמשים הצעירים נוטשים את פייסבוק או אפילו בוחרים בכלל שלא לפתוח חשבון בפייסבוק ומעדיפים דווקא לפתוח חשבון באינסטגרם. בזהה לפייסבוק, הקהל הצעיר יותר משתמש בפלטפורמת האינסטגרם לא רק כדי לשתף תמונות אלא גם כדי להתכתב וכעת אפליקציית הצ'אט של אינסטגרם מיישרת קו עם המסנג'ר של פייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully