וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתקדמת לפתיחת החנות בישראל ופותחת מוקד שירות חדש בשפה העברית

18.12.2018 / 10:02

בתחילת השנה שמענו כי אפל מתכננת לפתוח חנות מקומית בישראל, עם זאת, התוכנית מעולם לא עודכנה ולא נמסרו פרטים נוספים מאז. כעת החברה לוקחת צעד משמעותי בכיוון ופותחת מוקד שירות רשמי בשפה העברית שיוכל לספק תמיכה מלאה ללקוחות, ממש כמו המוקד בחו"ל

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
האם נראה בקרוב חנות מקומית של אפל לצד מוקד תמיכה מלא בשפה העברית?/ShutterStock

אחד הנושאים הרגישים ביותר עבור רוכשי מכשירי אפל, וביחוד כשמדובר בצרכנים ישראלים הוא היעדר שירות לקוחות בשפה העברית. בכל הנוגע לתקלות, בין אם מדובר באייפון או במק, באם המכשיר לא נדלק או עזרה בהעברת הגיבוי לאייפון החדש, לאפל מעולם לא היה מוקד תמיכה רשמי משלהם בישראל. כעת, שי מזרחי, חבר המערכת ומנהל קהילת משתמשי אפל הגדולה בישראל, חושף כי החברה האמריקנית פתחה מוקד שירות חדש בשפה העברית עם מספר טלפון ישראלי. הקהילה הייתה אחראית למספר גדול של חשיפות ראשוניות בנוגע למוצרי אפל וכן לאחרונה החלו לעלות פוסטים בהם מנסה הקהילה לסייע לחבריה להתקבל לעבודה באפל.

עד היום, משתמשים שמכשיר האייפון שלהם ננעל לא יכלו לקבל תמיכה בשפה העברית. ספקי השירות בישראל, אייקון גרופ ו-DCS, לא קיבלו מאפל את האפשרות לתמוך בנעילה המדוברת ולכן, בעת פנייה אליהם, הלקוחות לא יכלו לקבל את התמיכה הנדרשת. בכך, האפשרות היחידה שנותרה הייתה לפנות למוקד שירות בשפה האנגלית בלבד. כעת ספקיות השירות בישראל קיבלו הודעה רשמית על פתיחת מוקד שירות שיספק תמיכה בשפה העברית. כמו כן, אפל העלתה באתר שלה את פרטי יצירת הקשר עם המוקד החדש. נראה שכרגע מדובר בהרצה וצפויים עיכובים במתן השירות, הן בגלל חוסר ידע של הנציגים והן בגלל חוסר כח אדם.

עוד בנושא:

בצל השמועות על צמצום היקף הייצור: בכיר באפל טוען כי ה-Xr הוא האייפון הנמכר ביותר
משתמשי אנדרואיד, אל תקחו ללב: מחקר מצא שמשתמשי אייפון עשירים יותר
התקלה הסדרתית הבאה של אפל? ברשת מתלוננים שהאייפדים החדשים מתעקמים

מוקד התמיכה הישראלי של אפל בשפה העברית. צילום מסך, צילום מסך
מוקד התמיכה הישראלי של אפל בשפה העברית/צילום מסך, צילום מסך

למוקד הישראלי החדש יש סמכויות שוות למוקד האמריקני. הוא ממוקם בעיר אתונה שביוון ומטפל בבעיות של מכשיר נעולים ויסייע ללקוחות במקרים של תקלות ובמתן תמיכה. עוד נציגי השירות דוברי העברית יוכל להחליט אם תקבלו מכשיר אייפון חדש בשל תקלה שלא באשמתכם. המוקד נמצא בקשר עם ספקי השירות בישראל, ביניהם חברות הסלולר והחנויות הפרטיות, ויכול לדרוש טיפול בלקוח. יאמר לזכות החברה שהיא מעניקה את אחריות היצרן המורחבת ביותר שיש כיום בשוק הסמארטפונים הישראלי בהשוואה למותגי סמארטפונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully