וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון המושלם לחובבי נטפליקס: בדקנו את ה-Mi Max 3 של חברת שיאומי

25.12.2018 / 9:47

סמארטפון או טאבלט? לשיאומי יש את הפתרון בשבילכם: ה-Mi Max 3 עם מסך בגודל 6.9 אינץ' ובמחיר שמתאים לשיאומי. הוא מושלם לחובבי נטפליקס, פחות מושלם למי שמנהל שיחות ארוכות ובמחיר של 1,499 שקלים, הוא מספק תמורה מפתיעה למחיר

שיאומי mi max 3. עמית לגו,
מושלם לחובבי נטפליקס, פחות מושלם למי שצריך לנהל שיחות ארוכות./עמית לגו

מלכת הסמארטפונים הסינית הגיעה עם מטרה אחת בראשה - להוזיל את מחירי הסמארטפונים תוך מתן התמורה הטובה ביותר. היא ללא ספק קבעה רף חדש בעולם מכשירי הביניים ומצליחה בכל פעם מחדש להציע סמארטפונים זולים במחירים שבעבר היו גורמים לנו לתהות האם זה טוב מדי מכדי להיות אמיתי. מאחר והייתה החלוצה בתחום, שיאומי גרמה ליצרניות הגדולות ביותר ללכת בעקבותיה ולהוזיל מחירים בהתאם. לצד אותם מכשירי הביניים, היצרנית הסינית גם אחראית לכמה ממכשירי הקונספט הטובים ביותר שראינו, המהווים עד עכשיו פריצת דרך, ובכך מראה אפילו לוותיקות ממנה שהיא לא מאחוריהן, אלא גם מובילה.

כשהציגה לראשונה את סדרת המי מקס ב-2016, שיאומי פנתה לעבר שוק חדש המחפש מכשירים גדולים, אלא שזה לא היה ניסיון להתחרות במכשירים כמו הגלקסי נוט של סמסונג או המייט של וואווי, לפחות בעיניי. המקס מאז ומתמיד היה מכשיר עם מסך ענק וזו הייתה התכונה הטובה ביותר בו. בעיניי הוא מתחרה עם מיטב הטאבלטים הגדולים ועם תג מחיר כזה, הוא יכול בקלות להשאיר להם אבק. אבל עם כל הפוטנציאל שבבירור יש לו, האם הוא מצליח לעמוד בציפיות?

עוד בנושא:

האנדרואיד שלכם ברשימה? אלו הסמארטפונים שיזכו לעדכון גרסה לאנדרואיד 9.0
עם גב שקוף ובמהדורה מוגבלת: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 8 PRO
התוכניות של שיאומי נחשפות: הסמארטפונים הזולים ביותר וגם עם המצלמה הטובה ביותר
הסטרימר בסלון משתדרג: יבואנית שיאומי השיקה בישראל את ה-Mi Box S

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully