וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם גב שקוף ובמהדורה מוגבלת: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 8 PRO

9.12.2018 / 10:36

באוגוסט האחרון, קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, השיקה את מכשיר הדגל המתקדם ביותר של החברה, ה-Mi 8. כעת היא מביאה לישראל גם את ה-Mi 8 Pro במהדורה מוגבלת, המציע עיצוב ייחודי בעל גב שקוף. עם החומרה המתקדמת ביותר, היכן תוכלו לקנות אותו וכמה יעלה?

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, השיקה הבוקר את מכשיר הדגל המתקדם של שיאומי במהדורה מוגבלת, ה-Mi 8 Pro. הסמארטפון משלב את החומרה הטובה ביותר שניתן למצוא כיום וכן עיצוב ייחודי כשגב המכשיר שקוף כמעט לחלוטין. לרגל יום ההולדת השמיני של שיאומי, החברה דילגה על השקת ה-Mi 7 וכיאה לחגיגות יום הולדת "מפוארות" החברה לא חסכה וזהו ללא ספק אחד מהסמארטפונים המתקדמים שיש כיום בשוק. בקבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, אמרו כי "ה - Mi 8 PRO מציב סטנדרטים חדשים לתעשייה כולה, בעוד שיאומי מעניקה לצרכנים חווית שימוש משודרגת בכמה רמות. השקה זו מעידה כי שיאומי מתחילה לממש את חזונה להיות החברה שמובילה את עולם הסלולר".

עוד בנושא:

הנמוך מבין דגמי סדרת הדגל: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את המי 8 לייט
התוכניות של שיאומי נחשפות: הסמארטפונים הזולים ביותר וגם עם המצלמה הטובה ביותר
תמורת 1,499 שקלים: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את המי מקס 3
מכשיר הדגל הזול ביותר: בדקנו את ה-F1 מבית המותג פוקופון של שיאומי

ה-Mi 8 PRO מבטיח שיפור משמעותי וחידושים מרעננים עבור הצרכנים לעומת קודמו ה-Mi 8, שזכה לפופולאריות רבה בישראל בזכות מפרט מתקדם ומחיר אטרקטיבי. כאמור, הוא מציע גימור זכוכית שקופה בגבו, שמקנה לו מראה עתידני והופך אותו לאחד הסמארטפונים הבולטים ביותר בשוק. עוד הוא מציע חיישן טביעת אצבע מתחת למסך מסוג SuperAMOLED של סמסונג בגודל 6.21 אינץ' וברזולוציית Full-HD+. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 לצד 8 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה זיכרון פנימי.

השקת השיאומי mi 8. שיאומי,
ה-Mi 8 Pro/שיאומי

כמו כן, המכשיר מציע את מערך הצילום המתקדם ששולב ב-Mi 8 של שיאומי, הכולל זוג עדשות 12 מגה פיקסל עם בינה מלאכותית המסוגלת לזהות את תנאי התאורה ולשנות את הגדרות התמונה בהתאם. מקדימה תמצאו חיישן 20 מגה פיקסל לצילומי סלפי. עוד המכשיר מגיע עם סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה התומך בהטענה מהירה. את ה-Mi 8 PRO תוכלו לרכוש כבר עכשיו במהדורה מוגבלת דרך החנות הרשמית של קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, ובאתר של שיאומי ישראל תמורת 2,499 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully