וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הטלוויזיה רותח: פרטנר מחזירה את הטבת נטפליקס בחינם לחצי שנה

1.1.2019 / 13:25

רגע לפני שאתם מתלהבים: יש גם אותיות קטנות והמבצע לא כמו שהיה פעם. חברת פרטנר מציעה מנוי נטפליקס בחינם למשך חצי שנה אבל רק למי שיצטרף לחבילות הטלוויזיה והאינטרנט או הטריפל. עדיין מדובר במבצע משתלם שהופך את שירות הטלוויזיה לאטרקטיבי

עריכה: ניר חן

שוק הטלוויזיה רותח ופרטנר חוזרת עם אחד המבצעים המשתלמים: מנוי נטפליקס לחצי שנה בחינם. מאז שענקית הסטרימינג נטפליקס, השיקה את שירותיה בישראל, נראה שמחירי הטלוויזיה ירדו בצורה משמעותית ובשנתיים האחרונות התחרות בשיאה. פרטנר הודיעה היום (ג') על מבצע חדש - ישן שבו מצטרפים חדשים יוכלו ליהנות ממנוי נטפליקס בחינם למשך חצי שנה. אולם יש לשים לב לאותיות הקטנות: בשונה מהמבצע הקודם שהיה זמין רק למצטרפי שירות הטלוויזיה, הפעם פרטנר מציעה את המבצע לחבילות הטלוויזיה והאינטרנט או חבילת הטריפל הכוללת: שירות טלוויזיה, אינטרנט וקו טלפון ביתי.

הטבת המנוי החינמי בחבילת ה-HD זמינה החל מהיום ומיועדת, כאמור, ללקוחות חדשים שיצטרפו לשירות הטלוויזיה של פרטנר בשילוב שירות אינטרנט, הכולל ספק ותשתית, או בשילוב אינטרנט וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 שקלים בחודש במידה ותבחרו בתשתית הסיבים של פרטנר, או החל מ-139 שקלים במידה ותבחרו בתשתית של בזק או הוט. מרגע החיבור, יקבלו הלקוחות גישה לכל התכנים של נטפליקס, ללא עלות למשך חצי שנה. פרטנר מציעה את שירות נטפליקס באופן מובנה בממיר וגישה ישירה לתכנים בלחיצה על כפתור נטפליקס בשלט. קבלת ההטבה תתבצע עם התקנת השירות בבית הלקוח.

עוד בנושא:

"רק עשרה אחוזים מצופי הטלוויזיה מרוכזים": פרטנר פרסמה את דו"ח הרגלי צפייה בישראל
מהיום תוכלו להזמין פיצה דרך הטלוויזיה: שיתוף פעולה ראשון של פרטנר ודומינוס
סלקום, פרטנר או פלאפון - באיזה מוקד ממתינים הכי הרבה?
לפני כולם: כך תקבלו את התכונות החדשות של נטפליקס

עוד מדווחת פרטנר כי אל שירות הטלוויזיה התחברו עד כה 118 אלף משקי בית מאז יום ההשקה. השירות כולל עשרות ערוצים חיים, בהם ערוצי ברודקאסט, ילדים, פנאי ובידור, סדרות וסרטים, ערוץ טדי, ערוצי טבע ודוקו, ערוצי ספורט מבית ערוץ הספורט ו-ONE, ועוד. השירות מתחרה בסלקום TV שמציעה שירות דומה המבוסס על גבי האינטרנט ובסטינג, שירות הטלוויזיה האינטרנטי של יס שמתקשה לגייס מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully