וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נינטנדו תפתח נציגות רשמית וראשונה בישראל

23.1.2019 / 11:46

שוק הגיימינג המקומי מתחמם: אחרי עשורים שבהם לא נמכרו מוצרי נינטנדו ביבוא רשמי, בחודשים הקרובים עשויה להיפתח בישראל נציגות רשמית של ענקית המשחקים היפנית. בראש הנציגות יעמוד רון קלדס, מי שהיה אחראי על אקסבוקס ישראל

פוקימון נינטנדו סוויטץ'. יח"צ,
אנחנו מתרגשים ואתם?/יח"צ

אחרי עשורים שבהם הקונסולה נמכרה ביבוא מקביל: חברת נינטנדו צפויה לפתוח נציגות רשמית בישראל בחודשים הקרובים. עד כה היו שתי נציגויות מקומיות רשמיות של פליסטיישן באמצעות ישפאר ואקסבוקס באמצעות מיקרוסופט. נינטנדו היפנית חלוצת תחום הגיימינג, הוקמה בשנת 1889 ואחראית על שורת כותרים וקונסולות שזכו להצלחה מסחררת. ברשימה ניתן למצוא את סופר מריו, דונקי קונג ואת קונסולת הגיים בוי, קונסולת המשחקים הניידת הנמכרת ביותר בכל הזמנים. אולם מאז שהוקמה, נינטנדו מעולם לא הגיעה לישראל ואילו בחודשים הקרובים זה צפוי להשתנות.השוק הישראלי התפתח והתבגר בשנים האחרונות ונראה כי נינטנדו חיפשה שווקים חדשים להתפתח אליהם ובחרה בישראל. בעולם מעריכים כי עד שנת 2021 שווי תעשיית הגיימינג יעמוד על סכום אסטרונומי של 180 מיליארד דולר ורק בשנה החולפת, תעשיית הגיימינג גלגלה רווחים של 98 מיליארד דולרים בסין, ארצות הברית, יפן, דרום קוריאה וגרמניה. גם בישראל מדובר בתחום שפורח וצובר תאוצה בשנים האחרונות, הודות לפלטפורמות רבות כמו יוטיוב ופורטנייט שזכה לכותרות שנויות במחלוקת.

בעשור האחרון נינטנדו התקשתה לעמוד אל מול סוני ומיקרוסופט, אך בשנתיים - שלוש האחרונות הצליחה לחזור לעצמה בזכות נינטנדו סוויץ', קונסולה המתחברת לטלוויזיה וגם ניתנת לפירוק ולנשיאה. עוד החברה הוציאה בעשור האחרון את קנסולת ה-Wii שהייתה הצלחה פנומנלית. על פי הדיווחים שהגיעו לוואלה! TECH, בראש הנציגות הישראלית יעמוד רון קלדס, מי שהיה בעבר מנהל אקסבוקס ישראל, שבזכותו אקסבוקס הפכה לפופולרית במיוחד בישראל. קלדס ניהל במשך שנים את פעילות אקסבוקס והצליח להביא תחרות אמיתית לסוני ששלטה בישראל ביד רמה בשוק המקומי. אולם אקסבוקס הצליחה לעיתים גם לעקוף את סוני במכירות בישראל, הודות לשיתופי פעולה ופעילויות שהוביל קלדס. בשנתיים האחרונות קלדס שימש כמנהל פעילות StartHub, מקום המפגש של סטארטאפים וקהילות טכנולוגיות במיקרוסופט.

עוד בנושא:

הבשורה של נינטנדו: השיקה קונסולה חדשה שאפשר להפוך לניידת
ילדי שנות ה-80: כמה דמויות ממשחקי נינטנדו אתם זוכרים?
שוקינג! סופר מריו התעלל ביושי במשחק המקורי

שוק הגיימינג המקומי חווה צמיחה אדירה בשנתיים האחרונות, במיוחד בשל המשחק פורטנייט אולם גם בזכות לא מעט שיתופי פעולה מקומיים ואירועי גיימינג כמו Gamein ו-Gamerz. במקביל, לא מעט חברות ומפיצים מקומיים כמו באג והייסנס החלו להתמקד במוצרי גיימינג יעודיים. מזה כמה שנים שבאג מוכרת את מוצרי נינטנדו ואף מוכרת את קונסולת Switch, לצד משחקים ואביזרים לקונסולה. גם חברות הטלוויזיה הוותיקות כמו הייסנס, LG וסמסונג מציעות מוצרים יעודיים לגיימרים.

מרון קלדס לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully