וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גימיק או פריצת דרך? נוקיה מכריזה על סמארטפון עם לא פחות מ-5 מצלמות

חברת נוקיה קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בברצלונה והכריזה על לא פחות מ-5 סמארטפונים חדשים כשאחד מהם הינו הנוקיה 9, מכשיר דגל חדש. הוא כולל לא פחות מחמישה חיישני צילום אחוריים ולצידו השיקה עוד 3 סמארטפונים זולים וטלפון טיפש שיעלה 126 שקלים בלבד

סקירה ראשונה של נוקיה 9/צילום: מייקי לוי
ההכרזות של נוקיה מברצלונה. יח״צ,
ארבעה סמארטפונים וטלפון ״טיפש״: ההכרזות של נוקיה בברצלונה./יח״צ

ההכרזות סביב תערוכת הסלולר בברצלונה ממשיכות: חברת HMD, יצרנית נוקיה קיימה מיד אחרי וואווי מסיבת עיתונאים ובה חשפה ארבעה סמארטפונים וטלפון פיצ'ר, הנוקיה 210. היצרנית הפינית חשפה סמארטפון שלראשונה כולל מערך צילום עם חמישה חיישני צילום וכמדי שנה, השיקה את הנוקיה 210, טלפון זול עם סוללה שמספיקה לשבועות של שימוש. לצד הנוקיה 210, השיקה החברה מכשירי כניסה חדשים הכוללים את גרסת האנדרואיד העדכנית, לצד מכשירי ביניים נוספים שלטענת החברה, יספקו חיי סוללה של יומיים.

עוד מתערוכת הסלולר בברצלונה:
כאב ראש לאפל וסמסונג? מכשיר הדגל של שיאומי יגיע לישראל בעוד מספר שבועות
תערוכת הסלולר בברצלונה: וואווי הכריזה על הסמארטפון המתקפל ומחשב נייד חדש
סמסונג, וואווי ושיאומי: כל הסמארטפונים שיושקו בחודש הקרוב

נוקיה 9 עם מערך צילום מחומש

לראשונה, חברת נוקיה מכריזה על הנוקיה 9 שכולל מערך צילום אחורי של לא פחות מחמישה חיישני צילום הכוללים עדשות של חברת zeiss הגרמנית. מערך הצילום המחומש פועל בו זמנית ומצלם את כל התמונות עם טווח צבעים דינמי רחב, מה שמאפשר לשמר את הצבעים המקוריים של התמונה. עוד חובבי הצילום ישמחו לגלות כי הנוקיה 9 מסוגל לצלם תמונות באיכות RAW, כלומר מדובר בקבצים מקוריים שלא נדחסו ולא עברו עריכה על ידי תוכנת הסמארטפון. לנוקיה 9 מסך בגודל 5.99 אינץ' ביחס 18:9, ברזולוציית qhd ופאנל מסוג pOLED הנחשב לאיכותי במיוחד. בתוך המסך, החברה שילבה קורא טביעות אצבע, בדומה למכשירי הדגל האחרים של שיאומי, סמסונג ווואווי. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845, שישה גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון פנימי.

נוקיה 9 pureview. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מערך צילום מחומש: גימיק או פריצת דרך?/מערכת וואלה!, מייקי לוי

כאמור, לנוקיה 9 לא פחות מחמישה חיישני צילום אחוריים: הראשי חיישן צילום כפול של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם נמוך יחסית של F/1.8, מה שיאפשר צילום בתנאי תאורה מאתגרים ושלושה חיישני צילום נוספים של 12 מגה פיקסל מונוכורומים, כלומר שחור - לבן ויגיעו עם מפתח צמצם F/1.8 ופיקסלים בגודל 1.25 מיקרון, מה שיאפשר פירוט יחסית גבוהה בתמונות. המצלמה הקדמית תגיע עם חיישן של 20 מגה פיקסל שתאפשר צילום בשני מצבים: האחד של 20 מגה פיקסל עם פיקסלים בגודל 1.0 מיקרון או 5 מגה פיקסל עם פיקסלים בגודל של 2.0 מיקרון, מה שיאפשר רמת פירוט גבוהה בתמונות.

מחירו של הנוקיה 9 בארצות הברית הינו 699 דולרים, כלומר 2,500 שקלים. בישראל מכשירי החברה נמכרים במחיר יחסית תחרותי, כך שהוא צפוי להיות באזור המחיר בארצות הברית או אפילו מעט זול יותר.

מכשירי ביניים עם סוללה המספיקה ל-48 שעות שימוש

נוקיה השיקה 3 מכשירי ביניים חדשים: הנוקיה 4.2, נוקיה 3.2 והנוקיה 1 פלוס. שלושתם יגיעו עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 העדכנית בעוד שהנוקיה 4.2 יגיע עם מסך מקצה לקצה בגודל 5.71 אינץ' ברזולוציית HD+, יחס מסך 19:9 ומגרעת בראש המסך. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 439 ו-2 או 3 גיגה זיכרון RAM. בגב הסמארטפון ניתן למצוא קורא טביעות אצבע ומערך צילום כפול שכולל חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 2 מגה פיקסל לעומק. המצלמה הקדמית תגיע עם חיישן של 8 מגה פיקסל. מחירו של הנוקיה 4.2 הינו 169 דולר, כלומר 610 שקלים לגרסה עם 2 גיגה זיכרון RAM או 199 דולר לגרסת ה-3 גיגה זיכרון RAM.

עוד באותו נושא

תערוכת הסלולר בברצלונה: וואווי הכריזה על הסמארטפון המתקפל ומחשב נייד חדש

לכתבה המלאה

הנוקיה 3.2 יגיע עם מסך 6.26 אינץ' ברזולוציית HD ומגרעת בראש המסך לחיישן הצילום הקדמי. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת שבבים סנאפדרגון 429 ו-2 או 3 גיגה זיכרון RAM. בשונה מהנוקיה 4.2 יגיע עם מערך צילום אחורי הכולל חיישן אחד של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן של 5 מגה פיקסל. הנוקיה 3.2 ימכר בארצות הברית במחיר של 139 דולרים, כלומר 501 שקלים לגרסת ה-2 גיגה זיכרון RAM או 199 דולרים, כלומר 718 שקלים לגרסת ה-3 גיגה זיכרון RAM.

הנוקיה 1 פלוס, הזול ביותר בסדרה שהשיקה החברה, יגיע עם מסך בגודל 5.45 אינץ' ברזולוציית 768X480, רזולוציה נמוכה למדי שבמידה והסמארטפון לא יעלה מאות שקלים בודדים, נוקיה לא תצליח למכור אותו בישראל. עוד הוא יגיע עם ערכת השבבים של MediaTek ו-1 גיגה זיכרון RAM. המצלמה האחורית כוללת חיישן של 5 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ופלאש. הוא צפוי להימכר בעולם בחודש מרץ ויעלה 99 דולרים, כלומר 357 שקלים בלבד.

יש גם טלפון "טיפש"

מדובר בטלפון "טיפש" שתומך בדפדפן אינטרנט, מגיע עם המשחק סנייק ומאפשר זמן שימוש של שבועות באמצעות טעינה אחת בלבד. לדברי נוקיה, ה-210 תוכנן על מנת לתת גישה מהירה ופשוטה לאינטרנט ובמקביל לשמור על מחיר נמוך. ה-210 יאפשר גישה לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר לצד אפשרות להורדת אפליקציות, משחקים, רינגטונים ורקעים מחנות האפליקציות של נוקיה. הנוקיה 210 ימכר החל מחודש מרץ ויעלה 39 דולרים, כלומר 126 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully