וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל למשקיעים: "השנה נראה מוצרים שידהימו את הלקוחות"

3.3.2019 / 15:55

בימים האחרונים קיימה אפל ישיבה עם משקיעי החברה ובהזדמנות זו, ניצל מנכ"ל אפל, טים קוק, לציין כי במהלך השנה הקרובה הלקוחות צפויים לראות מוצרים ש-"ידהימו את הלקוחות" לדבריו. המנכ"ל לא היה ספציפי. אולם על רקע דבריו, נטען כי אפל עשויה להשיק שירות טלוויזיה חדש

טים קוק על הבמה WWDC 2018. צילום מסך, צילום מסך
מנכ"ל אפל באירוע הכרזת האייפון Xs./צילום מסך, צילום מסך

לאחרונה נטען רבות ובצדק כי חברת אפל כבר לא מחדשת וממציאה בעולם הטכנולוגיה כפי שעשתה עם האייפון הראשון. מאז, אפל כבר לא מובילה את העולם הזה אלא הולכת אחרי טרנדים שחברות אחרות קובעות. בימים האחרונים ערכה אפל ישיבת משקיעים במטה החברה בנוכחות מנכ"ל החברה, טים קוק. בישיבה דיבר קוק על עתיד אפל ועל המוצרים שהלקוחות עשויים לראות במהלך השנה הקרובה. טים קוק צוטט על ידי אתר בלומברג, כשהוא אומר למשקיעים "מעולם לא היינו אופטימיים יותר" על עתיד החברה ועל כיוונה.

עוד בנושא:

פלאפון מכריזה: תתמוך בסים אלקטרוני שנמצא בשעון החכם של אפל
שלוש מצלמות, חיבור טעינה ומסך חדש: הדיווחים על האייפונים החדשים של אפל
תקלה חמורה: באג בשיחות הוידאו פייסטיים הפך את האייפון למכשיר האזנה

קוק טען כי אפל "זורעת זרעים" ו-"מהמרת" על מוצרי העתיד ש-"ידהימו את הלקוחות". אולי זה גם מרמז על כך שאפל עשויה סוף סוף לקחת סיכון ולהשיק מוצרים כמו האייפון הראשון שרבים זלזלו ופקפקו בו. עוד ציין קוק "מפת הדרכים שלנו נהדרת" ובעולם כבר מהמרים כי אפל עשויה להשיק יותר מוצרי בריאות כמו שעון יעודי או את ה-Airpods עם יכולות ניטור של צעדים ועוד. במהלך הישיבה נטען כי אפל עשויה להוריד את מחיר המקבוק איר שכיום נמכר ב-1,200 דולרים והינו המחשב הנייד הזול ביותר שהחברה מציעה. כבר בשנה הבאה, אפל עשויה להכפיל את הרווחים מהשירות שיעמדו על 50 מיליארד דולרים. כבר בסוף החודש הנוכחי (מרץ), אפל עשויה לקיים מסיבת עיתונאיםש בה תכריז על שירות טלוויזיה חדש שיתחרה בנטפליקס ובאמזון.

בשנים האחרונות נטען כי אפל הפסיקה לחדש ובצדק: מאז האייפון הראשון לא היה שינוי או חידוש אמיתי אלא רק עדכונים לאייפון ולשאר המוצרים. למעשה, ראינו עדכון על גבי עדכון ולא באמת מוצר חדש שהצליח להדהים את הלקוחות. עוד לאחרונה אפל החלה לשחרר יותר מוצרים מחודשים מאשר מוצרים חדשים, דבר שאפל לא עשתה מעולם. הסוד והמזל של אפל אלו המוצרים האיכותיים והקהל שהולך אחרי החברה גם כשמדובר במוצרים נחותים מהמתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully