וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצגה מתחילה": אפל שלחה הזמנות לאירוע שצפוי להתמקד בשירות הסטרימינג החדש

12.3.2019 / 12:47

האם נטפליקס צריכה לפחד? ב-25 במרץ אפל תקיים מסיבת עיתונאים שבו היא צפויה להכריז על שירות הסטרימינג החדש שיכלול תכני מקור וגם תכנים של האולפנים המובילים כמו HBO. לצד השקת השירות החדש, החברה צפויה להכריז על ה-AirPods 2 ואולי גם על אייפדים חדשים

האם נטפליקס צריכה לחשוש? אפל הודיעה כי תקיים אירוע ב-25 במרץ באולם "סטיב ג'ובס" שבמטה החברה, בקופרטינו קליפורניה. האירוע צפוי להתמקד בהשקת שירות הסטרימינג החדש של אפל. על פי הדיווחים, השירות החדש צפוי להציע תכנים מחברות תוכן מובילות כמו HBO שאחראית למשחקי הכס, לצד סדרות מקור שאפל תצלם ותפיק בעצמה. האירוע יתקיים יום לפני השקת ה-P30 של חברת וואווי ולא ברור האם התאריך נקבע במכוון או שמדובר בצירוף מקרים. עוד צפויה החברה להשיק שירות מנויים חדש לאפליקציית החדשות של אפל. כיום השירות מציע מנויים לעיתונים המובילים, אולם השירות זוכה להיקף מינורי של משתמשים.

עוד בנושא:

דיווחים חדשים: אפל תכריז ב-25 למרץ על שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס
מנכ"ל אפל למשקיעים: "השנה נראה מוצרים שידהימו את הלקוחות"
שוות את ההמתנה? הנה כל מה שאנחנו יודעים על הדגם הבא של האיירפודס


מלבד השקת שירות הסטרימינג, החברה צפויה גם להשיק את אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר: ה-AirPods 2 ולצידו גם את ה-AirPower, משטח טעינה שעליו הכריזו באפל לפני יותר משנתיים, אולם בשל תקלות או קשיים ביצור, הוא לא ראה אור יום. לא מן הנמנע שהחברה גם תכריז על הדור החמישי של האייפדים, כשלפני מספר חודשים השיקה גרסה חדשה לאייפד פרו שמציע לראשונה מסך נטול שוליים ואת טכנולוגיית ה-FaceID באייפדים. האירוע צפוי להתקיים ב-25 במרץ בשעה 20:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully