וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסליידר עושה קאמבק וכצפוי גם מאכזב: בדקנו את ה-Mi Mix 3 של שיאומי

19.3.2019 / 7:00

לפני שלוש שנים השיקה שיאומי מכשיר קונספט שעוצב על ידי מעצב העל פיליפ סטארק ומדובר היה באחד מהסמארטפונים המיוחדים ביותר שהושקו באותו הזמן. שלוש שנים אחרי, הדור השלישי נוחת בישראל ומביא עיצוב מעט שונה הכולל את הסליידר. האם הוא שווה את הכסף או היחודיות?

שיאומי Mi Mix 3. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הסליידר חוזר וכצפוי - מאכזב./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת שיאומי ייצרה את ה-Mi Mix לפני שלוש שנים, עוד כשטרנד סמארטפונים נטולי שוליים היה בחיתולים. שיאומי הצליחה לעשות את הבלתי יאמן ועם לא מעט פריצות דרך בתחום כמו רמקול לשיחות המוטמע מתחת למסך ובאמת ליצור סמארטפון נטול שוליים אמיתי. אז היה מדובר במכשיר קונספט במהדורה מוגבלת, אולם לשמחתי הצלחתי לשים עליו את ידיי. מאז החברה הגבירה את ייצור סדרת המכשירים והבינה כי מדובר בסדרת סמארטפונים מבוקשת בכל העולם ואף לאחרונה הושקה על ידי המילטון היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל. אולם ההתלהבות מעט הצטננה, במיוחד שלא נראה שהחברה התקדמה במהלך השלוש שנים האלו שהובילה שיאומי על המתחרות והחזיקה את התוצר הסופי שסמסונג, אפל וואווי חשבו כיצד להשיג.

עוד בנושא:

החל מ-1,149 שקלים: שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi Note 7
כאב ראש לאפל וסמסונג? מכשיר הדגל של שיאומי יגיע לישראל בעוד מספר שבועות
בצעד נדיר: שיאומי מציגה את הסמארטפון המתקפל

עיצוב

מכשירי הסליידר זכורים לנו היטב מתחילת שנות ה-2000, כמו הנוקיה N95 שדאז נחשב היה לאחד ממכשירי הצילום הטובים ביותר שיש. אולם מאז האייפון נראה שמכשירי הסליידר נעלמו ובצדק: אין כבר צורך במקלדת בתוך הסמארטפונים שלנו וכל ניסיון של בלקברי, HTC או מוטורולה כשל. אך הפעם, ה-Mix 3 מביא את גרסת הסליידר העדכנית ולצערי: המאכזבת ביותר שנתקלתי בה. מבחינת עיצוב מדובר בסמארטפון עבה וכבד. הסיבה: בשיאומי ניסו לייצר סמארטפון מושלם שכולו מסך, אולם המצלמה נשלפת באמצעות החלקה ולא מנגנון מכני בדומה לחברות אחרות שניסו להשיג תוצאה דומה. כתוצאה מכך, הוא שוקל 218 גרם ולשם השוואה, ה-Galaxy S10 שחולק מסך בגודל זהה, שוקל 178 גרם בלבד ועוביו 7.8 מ"מ לעומת 8.5 מ"מ. יתרה מכך, היחס גוף מסך של ה-Mix 3 הינו 85 אחוזים בלבד, לעומת 88 אחוזים של הגלקסי S10 פלוס. עצם קיומו של הסליידר כלל לא ברור והוא רק גורע ולא מצדיק עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully