וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפס למאה תוך 17 דקות: המטען המטורף של שיאומי נחשף

27.3.2019 / 6:52

האם בקרוב נפסיק להטעין את הסמארטפון שלנו במשך שעות? חברת שיאומי הכריזה על מטען בהספק של 100 וואט שמאפשר הטענה מהירה במיוחד: מאפס למאה תוך 17 דקות בלבד. יש לנו גם בשורות טובות: הטכנולוגיה המתקדמת צפויה להגיע ממש בקרוב אל הסמארטפונים של החברה

שיאומי בדרך לקבוע שיא עולמי חדש בהטענת סמארטפונים עם מטען חדש המסוגל להטעין סמארטפונים מאפס למאה אחוזים בתוך 17 דקות בלבד. יצרנית הסמארטפונים הסינית רוצה להציב רף חדש לאחר שוואווי - יצרנית סינית נוספת - הציגה מטען בעל 55 וואט של חשמל כשהשיקה את הסמארטפון המתקפל שלה בחודש שעבר. נכון להיום, המטען של וואווי הוא המהיר ביותר בעולם הסמארטפונים. לין בין, מנכ"ל שיאומי, פרסם סרטון בעמוד הרשמי שלו ברשת החברתית הסינית וויבו, בו ניתן לראות את המטען החדש בפעולה. בסרטון מוצג סמארטפון בעל סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה. המטען החדש של החברה, שמחובר לסמארטפון, מצליח להטעין כ-50 אחוזים ממנה בתוך כשבע דקות בלבד. את ה-50 אחוזים הנותרים הוא מצליח להשלים תוך 10 דקות נוספות.

עוד בנושא:

החל מ-1,149 שקלים: שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi Note 7
עד 4,200 שקלים: פרטים ראשונים על הסמארטפון המתקפל של שיאומי
המחירים ירדו: חמישה סמארטפונים שכדאי לקנות דווקא עכשיו

על פי החישובים, המטען החדש של שיאומי מהיר פי 2 מטכנולוגיית הטעינה SuperVOOC של היצרנית אופו. כאמור, המטען של וואווי מספר רק כ-55 אחוזים מהכוח של המטען החדש של שיאומי כשבוואן פלוס וסמסונג מסתפקים במטענים בעלי יכולת הטענה של 30 וואט בלבד. לכן, באספקט הטכנולוגי, מדובר בחידוש ענק המסוגל להוביל לעתיד בו טעינה של סמארטפון תארוך דקות ספורות בלבד. משמע, עם טכנולוגיית הטעינה החדשה של שיאומי, לא תאלצו לחשוש יותר מלעזוב את הבית בלי סוללה בסמארטפון.

מטען מהיר שיאומי. צילום מסך
המטען החדש יטעין סמארטפון בעל סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה בפחות מ-20 דקות./צילום מסך

אתם בטח חושבים (טוב נו, גם אנחנו חשבנו) שבטח עדיין מדובר בטכנולוגיה ניסיונית. אולם לו וייבינג, מנהל חטיבת מכשירי הרדמי בשיאומי, אישר כי בקרוב מאוד המטען החדש יכנס לייצור המוני. אמנם אנחנו לא יודעים מתי בדיוק הטכנולוגיה החדשה תהיה זמינה לכלל הצרכנים, אבל זה משמח לשמוע כי צרות הטעינה שלנו עשויות להפוך בקרוב לנחלת העבר. שיאומי מוכרת בעיקר בגלל מכשיריה הזולים ומאז שהגיעה לישראל, היא משתלטת בהדרגה על שוק הסמארטפונים גם כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully