וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו חדשות רעות: כמה יעלו בישראל האוזניות AirPods 2 של אפל?

29.3.2019 / 9:30

ה-AirPods 2 נוחתות בישראל: שבוע אחרי שהשיקה בארצות הברית ואירופה, האוזניות הפופולריות מהדור השני צפויות לנחות בישראל במהלך השבוע הראשון של אפריל. השיפורים מינורים אבל נראה כי זה לא עצר את אפל ומחיר האוזניות התייקר בכמה מאות שקלים

אוזניות AirPods. יח״צ,
השיפורים קטנים, המחיר התייקר./יח״צ

גם הן מתייקרות: בשבוע שעבר השיקה אפל את ה-AirPods 2, שדרוג מינורי ותמוה במיוחד לאוזניות שכולם חיכו להן. אולם כעת מתגלה כי מחיר האוזניות מתייקר, מסיבה שלא באמת ברורה. העיצוב נותר זהה ולמעט שיפורים במעבד האוזניות ובחיי הסוללה, נראה כי אחד מהדברים החשובים ביותר, איכות השמע נותרה גם היא זהה. זהו אחד מהחודשים המשונים ביותר של אפל: במהלך מרץ השיקה את האייפדים החדשים באמצעות ציוץ בטוויטר שהתחיל בתור תמונה שפרסם מנכ"ל החברה טים קוק. יומיים אחר כך ירדה החנות האינטרנטית לצרכי תחזוקה ובמהלכה התגלה כי אפל השיקה את ה-AirPods 2, האוזניות שכולם חיכו להן.

אז כמה יעלו האוזניות? רשת החנויות אידיגיטל פרסמה כי ה-AirPods מהדור השני יעלו 999 שקלים ויהיו זמינים במהלך השבוע הראשון של אפריל, כלומר שבוע הבא. מי שירצה לרכוש כיסוי אלחוטי לאוזניות שכבר ברשותו, ישלם 399 שקלים ואילו האוזניות מהדור הקודם יעלו 799 שקלים. המגמה ברורה: אפל ממשיכה לייקר מוצרים חדשים והודות להצלחה המסחררת של האוזניות, נראה כי החברה גם צפויה למכור לא מעט יחידות עד כדי כך שגם בדור החדש צפויות להיות בעיות מלאי.

עוד בנושא:
מנכ"ל אפל למשקיעים: "השנה נראה מוצרים שידהימו את הלקוחות"
אפל מכריזה: שירות סטרימינג, כרטיס אשראי ושירות גיימינג חדש
פלאפון מכריזה: תתמוך בסים אלקטרוני שנמצא בשעון החכם של אפל

אוזניות AirPods מהדור השני. יח״צ,
התמיכה בעוזרת הוירטואלית ״סירי״ השתפרה בדור החדש של האוזניות./יח״צ

האוזניות החדשות מאפשרות חמש שעות זמן האזנה יותר מהדור הקודם ו-3 שעות האזנה אחרי טעינה של רבע שעה בלבד. המארז החדש שמגיע בסוללה עם קיבולת גבוהה יותר, מספק יותר מ-24 שעות סוללה. עוד האוזניות תומכות בסירי ללא מגע, באמצעות המשפט "היי סירי", העוזרת תפעל. עוד האוזניות מצויידות במעבד מהיר יותר, מה שישפר את מהירות החיבור בין האוזניות לסמארטפון ב-50 אחוזים יותר. עד כה זמן החיבור נחשב למהיר במיוחד כך שהדור החדש צפוי להיות מהיר עוד יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • AIRPODS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully