וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מכריזה: שירות סטרימינג, כרטיס אשראי ושירות גיימינג חדש

25.3.2019 / 20:13

"אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לתרום לתרבות", אמר במהלך האירוע טים קוק מנכ"ל אפל, בזמן שחשף את שירות הסטרימינג שיתחרה בנטפליקס ודיסני. אפל קיימה הערב (שני) את אירוע "ההצגה מתחילה" והשיקה כמצופה שירות סטרימינג חדש, TV פלוס ולצידו כרטיס אשראי ושירות גיימינג

"האירוע היום יהיה שונה כפי שניתן לראות. היום אנחנו נתמקד אך ורק בשירותים", אמר טים קוק מנכ"ל אפל בפתיחת האירוע. עוד עקץ את פייסבוק כשציין שבניגוד אליהם, באפל כל המידע נשאר אצל המשתמש והם לא ימכרו פרסומות מבוססות מידע. קוק מאשר את השמועות שלפיהן לא נראה באירוע עדכוני חומרה או מוצרים חדשים. את השקת המוצרים החדשים ביצעה אפל במהלך השבוע האחרון כשהשיקה באמצעות ציוץ בטוויטר את האייפדים החדשים ואת ה-AirPods 2 שרבים ממשתמשי אפל התאכזבו. במהלך האירוע הציגה אפל כרטיס אשראי ראשון בשיתוף עם בנק ההשקעות הגלובלי גולדמן זאקס ומאסטר קארד, שירות גיימינג חדש, שירות מגזינים ואת השירות המצופה מכל: שירות הסטרימינג שיתחרה בדיסני ונטפליקס.

עוד בנושא:

מכה לאפל? מנכ"ל נטפליקס מודיע כי סירבו לקחת חלק בשירות הסטרימינג של אפל
מנויי ספוטיפיי, שימו לב: מחירי השירות צפויים לעלות ואפל "אשמה" בכך
מנכ"ל אפל למשקיעים: "השנה נראה מוצרים שידהימו את הלקוחות"

שירות הסטרימינג נחשף: אפל תציע תכנים מקוריים ותכנים משלימים

אחרי שנים של שמועות וספקולציות, חברת אפל סוף סוף חשפה את שירות הסטרימינג המצופה: האפל TV פלוס. שירות הסטרימינג הוצג על ידי הבמאי, תסריטאי והמפיק טלוויזיה וקולנוע היהודי, סטיבן ספילברג ולצידו וכוכבים אחרים כמו ג'ניפר אניסטון, ריס וית'רספון ועוד.אפל צפויה להוציא כ-2 מיליארד דולרים בשנה הקרובה על תכני מקור ותקווה לעמוד אל מול נטפליקס, Hulu ואמזון שהספיקו כבר להתבסס ולהוכיח את עצמן. רק לשם השוואה, נטפליקס מוציאה כמה מיליארדים יותר מאפל ואילו היא מפיקה סדרות וסרטים בקצב מסחרר. למרבה ההפתעה, במהלך האירוע אפל לא חשפה טריילירים או סרטונים על פרויקטים שהיא מפיקה. אפל תשען על תכנים בתשלום נוסף של HBO, ShowTime, CBS ו-Starz. כך לדוגמה המשתמשים יוכלו ליהנות ממשחקי הכס בתוך השירות של אפל, אולם הם יצטרכו לרכוש מנוי בנפרד. "בנינו מחדש את חווית הטלוויזיה כך שניתן לשלם עבור מה שרוצים לראות. הכל באפליקציה אחת עם הסיסמאות שכבר משתמשים בהן", אמר פיטר סטרן, מי שאחראי על שירותי הטלוויזיה, חדשות, ספרים וה-iCloud באפל.

שירות הסטרימינג אפל TV פלוס יוצע ללא פרסומות ויאפשר צפיה באונליין ובאופליין בדומה לנטפליקס. אפל מתכננת להשיק את השירות ביותר מ-100 מדינות במהלך הסתיו, כך שלא מן הנמנע שאולי השירות יושק גם בישראל. אפל לא ציינה האם היא מתכוונת להציע את השירות בתשלום ואם כן כמה יעלה, אולם היא כן ציינה כי האפליקציה החדשה תהיה זמינה באייפונים, במק, בממירי Roku, הסטרימר של אמזון וטלוויזיות שונות. לעת עתה נראה כי אפל תנסה להפוך את השירות לאטרקטיבי כמה שיותר ולמשוך אליו משתמשים. ייתכן ואפל השיקה את השירות מוקדם מן הצפוי, כשעדיין אין ברשותה מספיק תכנים כדי לבסס את השירות. לכן פנתה החברה לחברות תוכן כמו HBO ו-Showtime ולא מן הנמנע כי בהמשך תיפטר מאותם השירותים.

עוד באותו נושא

בלי אירוע חגיגי: אפל משיקה את האוזניות ה-AirPods 2

לכתבה המלאה
אפל TV פלוס. רויטרס, רויטרס
המחיר טרם נחשף אך השירות צפוי להיות זמין במהלך האביב הקרוב./רויטרס, רויטרס

שירות מגזינים חדש: יותר מ-300 מגזינים ב-10 דולרים בלבד

מזה שנים שאפל מציעה את אפליקציית המגזינים והעיתונים אך היא איננה זוכה לפופולריות בקרב המשתמשים. השנה נראה כי החברה תחזור להתמקד בשירות שכאמור לא זוכה לפופולריות רבה. השירות יעלה 10 דולרים ויציע גישה חופשית ליותר מ-300 מגזינים כמו הניורקר, נשיונל גיאוגרפיק, ווג ועוד. באירוע טענה אפל כי המשתמשים יצטרכו לשלם יותר מ-8,000 דולרים אם ירצו ליהנות מכל המגזינים ביחד, כך שאולי קוראי המגזינים ההדוקים ישמחו מהשירות החדש. בהמשך השנה השירות יושק באוסטרליה, בריטניה ואחר כך גם בשאר אירופה. החודש הראשון יוצא בחינם ואחריו כאמור, המחיר יעמוד על 10 דולרים.

שירות מגזינים של אפל. רויטרס, רויטרס
באפל טוענים שאם תרצו להירשם באופן עצמאי, תצטרכו לשלם יותר מ-8,000 דולרים לכל המנויים./רויטרס, רויטרס

שירות גיימינג יציע יותר מ-100 משחקים אקסקלוסיבים

יותר מ-300 אלף משחקים זמינים להורדה בחנות האפליקציות ואלו הורדו יותר ממיליארד פעמים. חברת אפל השיקה שירות גיימינג חדש ובשונה מגוגל, סוני ומיקרוסופט, השירות לא יהיה על גבי הענן אלא מדובר במעין מנוי חודשי קבוע למשחקים שניתן יהיה להתקין על האייפון, אייפד, מחשב והטלוויזיה. מדובר במשחקים שיהיו זמינים אך ורק בפלטפורמה של אפל, כך שלא ניתן יהיה להוריד אותם באנדרואיד או פלטפורמות אחרות. את המשחקים ניתן יהיה לנסות בכל רגע נתון ואפל מבטיחה כי הם יוצעו ללא פרסומות. מחיר הפלטפורמה טרם נקבע, אולם אפל ציינה כי השירות יהיה זמין בקרוב ב-150 מדינות ויותר מ-100 משחקים חדשים ואקסקלוסיבים יהיו זמינים בו. השירות יושק בסתיו הקרוב.

שירות הגיימינג של אפל. רויטרס, רויטרס
יותר מ-100 משחקים שיהיו זמינים אך ורק במק, באייפון, באייפד ובאפל TV./רויטרס, רויטרס

תהפוך לבנק? אפל השיקה כרטיס אשראי חדש

אפל נוהגת בטקטיקה ידועה: ההכרזות הקטנות בהתחלה והמשמעותיות לקראת הסוף. החברה הציגה כרטיס אשראי שמבטיח לשפר דברים רבים בכל מה שקשור לחווית האשראי, הודות לאפליקציה חכמה, ללא עמלות והטבות משופרות. הכרטיס יציע החזר כספי יומי של עד 2 אחוזים מסך הרכישות של אותו היום. כדי לקבל את הכרטיס, משתמשי אפל יצטרכו להירשם דרך הפאליקציה ושם יקבלו כרטיס וירטואלי שבו יוכלו להשתמש בכל חנות ואתר שבו תומכים בשיטת התשלום הקיימת של החברה. "המשתמשים יוכלו לעקוב אחרי העסקאות, לבדוק את היתרה וליהנות מכרטיס אשראי ללא עמלות חודשיות, שנתיות, בינלאומיות ויחסי המרה נמוכים", אמרו באירוע. אפל משתפת פעולה עם גולדמן סאקס, בנק השקעות גלובלי וחברת מאסטר קארד האירופאית.

כרטיס אשראי של אפל. רויטרס, רויטרס
״ללא עמלות, ללא תשלומים חודשיים או שנתיים והחזר כספי של עד 2 אחוזים״./רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully