וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון הכי משמעותי של ווטסאפ מגיע וכך תוכלו ליהנות ממנו

3.4.2019 / 6:45

מאסתם בעיצוב של ווטסאפ? החברה מנסה בשבועות האחרונים מצב חדש "מצב חושך" שיאפשר להחליף את העיצוב של תוכנת המסרים לעיצוב כהה יותר. המצב זמין רק בגרסת הבטא שמאפשרת ליהנות מכל העדכונים והחידושים לפני כולם. כך תצטרפו לגרסת הבטא של ווטסאפ ותקבלו את מצב החושך

ווטסאפ לוגו. AP, AP
ווטסאפ תאפשר למשתמשים להפעיל בקרוב את מצב הלילה שיהפוך את הממשק כולו לנוח יותר עבור העיניים. ווטסאפ/AP, AP

אחרי שהגיע כמעט לכל אפליקציה, כולל טלגרם, המתחרה הגדולה, מצב הלילה נוחת גם בגרסת הבטא של ווטסאפ. התכונה החדשה תאפשר למשתמשים באפליקציית העברת ההודעות להשתמש בה בצורה נוחה יותר, וכזו שנוחה יותר לעיניים, במיוחד במצבי תאורה חשוכים. העדכון החדש נחשף על ידי האתר WABetaInfo, עליו אנחנו שומעים לא מעט לאחרונה, שכן דיווח על כל העדכונים הגדולים בווטסאפ, הרבה לפני ששוחררו לציבור הרחב. האתר זיהה כי מצב הלילה הופיעה כמעט בכל הגרסאות האחרונות של ווסטאפ בטא על גבי מכשירי אנדרואיד, ומכאן ניתן להסיק שהתכונה ממש לא רחוקה מהפצה לכלל משתמשי האפליקציה.

גרסת הבטא של ווטסאפ היא גרסה של אפליקציית העברת ההודעות, שמשתמשים יכולים להוריד מהחנות ממש כמו הגרסה הרגילה, וזאת על מנת שיוכלו לבדוק את התכונות החדשות שיש לה להציע לפני כולם. תכונת "מצב החושך" צפויה צפויה לשפר את חווית המשתמש ולצמצם את צריכת הסוללה. במצב החושך החדש, הרקע הלבן של ווסטאפ יהפוך לשחור, ואילו הטקסט שבעבר היה שחור, יהפוך ללבן. הגרסה הנוכחית צורכת יותר סוללה באופן משמעותי, שכן היא משלבת רקע לבן שדורש יותר תאורה מהמסך של הסמארטפון שלכם. על פי הדיווח, ווסטאפ עדיין עובדת על ללטש את העדכון עד הסוף כך שמספר הבאגים יהיה מועט במיוחד כשתשוחרר לקהל הרחב.

מחיקת הודעות, סטיקרים ושיחות וידאו קבוצתיות, מכל התכונות הללו נהנים משתמשי האנדרואיד של שירות המסרים בווטסאפ שהצטרפו לתכנית הבטא. מזה כמה שנים שמשתמשי האנדרואיד של שירות המסרים בווטסאפ נהנים מהתכונות הללו לפני כולם, על מנת שבווטסאפ יוכלו לבדוק שהפיצ'רים והתכונות החדשות עובדות בצורה תקינה. עוד משתמשי האנדרואיד גם זוכים למרבית מהחידושים עוד לפני משתמשי האייפון, כמו לדוגמה הסטיקרים ששוחררו רק אחרי כמה שבועות אל משתמשי האייפון.

עוד בנושא:

משנה חיים: האפליקציה שכל משתמש ווטסאפ חייב להוריד
אנחנו כבר מחכים: העדכון הבא של ווטסאפ צפוי להיות משמעותי במיוחד
מחקתם הודעה בווטסאפ? מסתבר שאפשר לשחזר את ההודעות ובקלות

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
התכונה החדשה תפחית את צריכת הסוללה. ווטסאפ/ShutterStock

כך תצטרפו לגרסת הבטא של ווטסאפ

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

למשתמשי אייפון: על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ, תחילה הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא [https://testflight.apple.com/join/s4rTJVPb] דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, כרגע הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. באפל מסבירים: "אם יש לכם את הגרסה הרשמית של ווטסאפ מחנות האפליקציות, גרסת הבטא תחליף אותה. לאחר שתורידו את גרסת הבטא, נקודה כתומה תופיע ליד שם האפליקציה במסך הבית וזאת כדי לזהות שמדובר בגרסה ניסיונית". במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully