וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקוני אייפונים תוך יום עסקים אחד: אידיגיטל פותחת מעבדה חדשה

14.5.2019 / 13:21

רשת אידיגיטל משיקה בימים אלו מעבדה חדשה ומורשת אפל בקניון רמת אביב שתקצר את זמני ההמתנה לתיקון מוצרי אפל: אייפונים יתוקנו תוך יום עסקים אחד ואילו מחשבי אפל יתוקנו תוך שני ימים עסקים. מהירות התיקון כמובן כפופה לזמינות חלקי החילוף

צילום מסך

יש לכם מק או אייפון? יש לנו בשורות טובות. חברת אידיגיטל הודיעה על פתיחת מעבדה חדשה ברמת אביב שתאפשר ללקוחות נגישות גבוהה יותר למעבדה מורשית של אפל, עם שירות תיקונים מקצועי למכשירי אפל בזמנים מהירים של עד יום עסקים אחד בלבד לאייפון או שני ימי עסקים למחשבי מק, בכפוף לזמינות חלקי החילוף הנדרשים. בישראל קיימות שתי מעבדות מורשות אפל: המעבדה של אידיגיטל והמעבדה של DCS ואלו היחידות שמספקות בישראל חלקי חילוף מקוריים עבור מחשבי אפל, אייפונים ואייפדים.

עוד בנושא:

יש לנו חדשות רעות: כמה יעלו בישראל האוזניות AirPods 2 של אפל?
האם כך יראה האייפון הבא? הדמיות ראשונות מגיעות לרשת
אפל מכריזה: שירות סטרימינג, כרטיס אשראי ושירות גיימינג חדש

אייפון Xs.
שירות תיקונים עד יום עסקים אחד עבור האייפונים או עד שני ימי עסקים עבור מחשבי אפל.

עד כה אידיגיטל שלחה את המכשירים לתיקון במעבדה הראשית הנמצאת בפתח תקווה, מה שהוביל לזמני תיקון יחסית ארוכים. המעבדה בפתח תקווה הינה המעבדה המרכזית של אידיגיטל, המספקת שירות עבור מוצרים שיובאו על ידי הרשת ונמכרו ללקוחות השונים בשוק הפתוח. עם זאת, המעבדה ברמת אביב תציע את אותה רמת שירות ותיקונים, לרבות מהירות גבוה במיוחד, מה שמזכיר מעט את השירות של אפל. לפי נהלי אפל העולמית, רק מעבדות מורשות יכולות לרכוש מאפל חלקי חילוף מקוריים. כלומר, כל תיקון במעבדה פרטית עם חלקים "קרובים לאיכות המקור" או "מקוריים" עשוי לבטל את האחריות על המחשב או האייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully