וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: האפליקציה של אפל TV זמינה להורדה

14.5.2019 / 18:35

לפני חודשיים אפל הכריזה על שירות הסטרימינג החדש שיהיה זמין במהלך הסתיו. כעת, אפליקציית Apple TV שמעניקה גישה למגוון רחב של ספקיות תוכן, נוחתת גם בישראל אבל יש לנו בשורה רעה: התכנים ממש לא מה שאתם חושבים

אפליקציית AppleTV. יח"צ,
שירות ה-AppleTV מגיע גם לישראל./יח"צ

חברת אפל השיקה את אפליקציית אפל TV המציעה השכרת סרטים וסדרות והתחברות לספקיות תוכן כמו HBO, ShowTime ועוד. במהלך היום האחרון עדכנה אפל את הפלטפורמה, כשכעת היא זמינה ב-100 מדינות נוספות, כשישראל אחת מהן. האפליקציה זמינה עבור כל מכשירי ה-iOS, ה-Apple TV וטלוויזיות של סמסונג מהדור האחרון. עם זאת, לא מדובר בבשורה משמעותית לצרכן, שכן הפלטפורמה של אפל מציעה בישראל את התכנים שזמינים באייטונס והיא כוללת סרטים וסדרות להשכרה וקנייה, כששירותי התוכן המעניינים ביותר עדיין לא זמינים בישראל. בשירות החדש אפל מציעה גישה ליותר מ-100 אלף סרטים וסדרות, לרבות ספריית התוכן 4K HDR הגדולה בעולם.

עוד בנושא:

תיקוני אייפונים תוך יום עסקים אחד: אידיגיטל פותחת מעבדה חדשה
יש לנו חדשות רעות: כמה יעלו בישראל האוזניות AirPods 2 של אפל?
אפל מכריזה: שירות סטרימינג, כרטיס אשראי ושירות גיימינג חדש

לפני חודשיים השיקה אפל את שירות הסטרימינג, AppleTV פלוס שכולל תכני מקור אך מסתמך בעיקר על תכנים של CBS, ShowTime, HBO ו-Starz. השירות של אפל יאפשר לרכוש מינויים נוספים לשירותים האלו וכך כל צרכן יוכל להתאים את היצע התכנים שהוא מעוניין לצרוך. לא ברור איך מודל התמחור יעבוד ואת זה נגלה רק בסתיו הקרוב. "בנינו מחדש את חווית הטלוויזיה כך שניתן לשלם עבור מה שרוצים לראות", אמר פיטר שטרן, מי שאחראי על שירות הטלוויזיה החדש. "הכל באפליקציה אחת", הוסיף.

שירות הסטרימינג apple tv. יח"צ,
האפליקציה החדשה של אפל היא ממש לא בשורה בשביל השוק הישראלי, אך כן צעד חשוב./יח"צ

בארצות הברית לעומת זאת, ניתן להגדיר חשבון משפחתי המאפשר התחברות של שישה מינויים שיכולים לחלוק מנוי אחד לערוצי ה-Apple TV. לדוגמה, ניתן להירשם לערוץ HBO ולצפות במשחקי הכס וגם להוריד את הפרקים כדי לצפות בהם ללא אינטרנט, בדומה למנוי של נטפליקס. במקביל להשקת האפליקציה החדשה בגרסת iOS 12.3 שזמינה להורדה החל מהיום וכוללת מספר שינויים, לרבות האפליקציה החדשה ותיקוני באגים, האפליקציה גם זמינה בטלוויזיות של סמסונג מהדור האחרון. עוד כוללות הטלוויזיות תמיכה בהזרמת התוכן AirPlay 2. במידה ואתם מעדכנים את האייפון, מומלץ כי תבצעו גיבוי לפני שדרוג הגרסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully