וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? אפל מעדכנת את רשימת האייפונים והאייפדים שלא יזכו לגרסה החדשה

5.6.2019 / 10:45

אחרי שאפל הכריזה על העדכונים והפיצ'רים החדשים לאייפון ולאייפד, החברה חשפה את רשימת האייפונים והאייפדים שלא יזכו לעדכון. כצפוי, מדובר במוצרים יחסית ישנים שבגלל כוח עיבוד חלש, לא יוכלו להפעיל את המערכת החדשה

מנכ"ל אפל טים קוק באירוע ההכרזה IOS 13. צילום מסך, צילום מסך
אפל מעדכנת את רשימת האייפונים והאייפדים שלא יזכו לגרסה החדשה./צילום מסך, צילום מסך

אפל הציגה את מערכת ההפעלה iOS 13 שכוללת מצב לילה, מקלדת משופרת, ביצועים טובים יותר ועוד רשימה ארוכה של שיפורים שאותה תוכלו למצוא כאן. מלבד זה, אפל גם הציגה את מערכת ההפעלה iPadOS, בכך, אפל מבדילה בין מערכת ההפעלה של האייפון והאייפד, כחלק ממהלך שבו שיפרה את יכולות האייפד בצורה משמעותית. אחרי ההכרזה שארכה שעתיים ורבע, אפל חשפה את רשימת המכשירים שיזכו לעדכון לגרסה החדשה וכצפוי, לא כולם יזכו לעדכון החדש.

האייפונים שיזכו לעדכון, כצפוי אלו האייפונים שהושקו בשנה שעברה: האייפון XS, Xs Max ו-XR. גם הדגמים שהושקו לפני כמעט שנתיים, ה-X, 8 ו-8 פלוס. אחריהם האייפון 7 ו-7 פלוס, כשהדגמים האחרונים שיזכו לעדכון אלו האייפונים 6S, 6S פלוס והאייפון SE. לצידם, האייפוד טאץ' מהדור השביעי יזכה לעדכון לגרסה החדשה. השנה האייפונים 6 ו-6 פלוס ו-5S נותרו מחוץ לרשימה, כשהם יסיימו את חייהם בגרסת iOS 12.

עוד בנושא:

שירת הברבור: אפל קברה את אייטונס ללא טקס ראוי
אפל מבטיחה: תהיה שקופה בהאטת האייפון ופגיעה בביצועים
מערך צילום משולש ושדרוגים ל-iOS: פרטים חדשים דולפים על האייפון הבא

מצב חושך באייפון. צילום מסך, צילום מסך
כמו כל שנה, יש גם אייפונים ואייפדים שלא יזכו לעדכון./צילום מסך, צילום מסך

עוד פרסמה את רשימת האיפדים שיזכו לעבור למערכת ההפעלה הנפרדת, iPadOS. ברשימה ניתן למצוא את האייפד פרו 12.9 מ-2015 ועד 2018, את האייפד פרו 9.7, הפרו 10.5 והפרו 11. עוד יזכו לעדכון האייפד 9.7 משנים 2017 ו-2018, האייפד Air ומעלה, האייפד מיני 4 והאייפד מיני 2019. האייפדים שלא יזכו לעדכון אלו האייפד Air והאייפד Mini 2, אלו ישארו על מערכת ההפעלה iOS 12 ולא יזכו לעבור למערכת ההפעלה הנפרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully