וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חיבור אוזניות: ה-Galaxy Note 10 של סמסונג נחשף בסרטון

11.6.2019 / 6:02

באוגוסט של השנה שעברה, סמסונג חשפה את הנוט 9 באירוע חגיגי בניו יורק. כעת, כמעט שנה לאחר מכן, הרשת חוזרת להתפוצץ בדיווחים ושמועות אודות מכשיר הדגל החדש של החברה. אחרי שנים ללא שדרוג בגזרת העיצוב, נראה כי ה-Note 10 הולך להגיע עם בשורות משמעותיות במיוחד

מכשיר הדגל הבא של סמסונג נחשף בהדלפה חדשה שמגלה יותר פרטים על המכשיר החדש מאי פעם. בשבועות האחרונים, הרשת התמלאה בשמועות ודיווחים על הבשורה שיביא איתו הגלקסי נוט 10, וכעת נראה שיהיה דווקא מדובר בעיצוב החדש שלו. עוד נראה כי יהיה מהפך משמעותי מבחינת הכפתורים והחיבוריות, ועל אף הדיווח שהמכשיר יגיע בלי כפתורים פיזיים בכלל, ניתן כבר לשלול זאת כמעט בוודאות. הבשורה הגדולה ביותר תהיה כנראה הסרת הכפתור הפיזי להפעלת ביקסבי, העוזרת הקולית של החברה, אולם אותו כפתור ישמש כעת לנעילת המכשיר. כלומר, כפתור הנעילה וכפתורי הווליום יעברו לחלוטין לצדו השמאלי של המכשיר.

הבשורה השנייה שהסרטון החדש חושף היא המסך המחודש. בעוד שהגלקסי S10 הגיע עם מסך ה-Infinity O והציע מצלמה קדמית בצדו הימני של המסך, הנוט 10 יציע את מערך הצילום הקדמי במרכז המסך. זוהי תהיה גם הפעם הראשונה בה מכשיר מסדרת הנוט של החברה יגיע עם מצלמה מתחת לפני המסך, כמו בסדרת הדגל, וזאת על מנת לצמצם את יחס המסך למסגרת ולאחד את העיצוב בין מכשירי הדגל של החברה. כמו כן, המכשיר צפוי לכלול את ערכת השבבים סנאפדרגון 855 מבית קוואלקום לצד טעינה מהירה חדשה עם הספק חשמל של 45 וואט, המהירה ביותר שסמסונג אי פעם שילבה.

עוד בנושא:

עוד חוזר הניגון: סמסונג מסתבכת עם הסמארטפון המתקפל
הסוף למצלמה באמצע המסך: סמסונג עובדת על מצלמה קדמית "בלתי נראית"
"בחנו את התקלות ובקרוב נגיע למסקנות": מנכ"ל סמסונג מגיב לדחיית הסמארטפון המתקפל

עוד על פי הדיווחים, המכשיר יגיע בשני דגמים - האחד עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ואילו הדגם השני יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' בניגוד למה שדיווחנו בעבר. כמובן שאלו יהיו אותם מסכי OLED המשולבים במכשירי הגלקסי S10. עוד נראה כי זה יהיה מכשיר הדגל הראשון של החברה שיגיע ללא חיבור אוזניות בכלל ומעתה המשתמשים יאלצו להסתמך על אוזניות בחיבור Type-C או בלוטות. כמובן שאת כל זאת נדע בוודאות רק באירוע ההשקה של החברה, שיתקיים בהסתמך על ההערכות במהלך חודש אוגוסט הקרוב. המחיר צפוי להתחיל ב-1,000 דולרים, אולם דגם הפרו עלול להזניק אותו באופן משמעותי, ובכך להפוך אותו למכשיר הדגל היקר ביותר בתולדות סמסונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully