וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רק סטרימינג: נטפליקס נכנסת לעולם הגיימינג

13.6.2019 / 6:15

כבר לא תתמקד רק בסטרימינג: בשעה שעולם הגיימינג נמצא בנסיקה אדירה, חברת נטפליקס הכריזה כי מלבד הסטרימינג, החברה תשיק ותעבוד בשיתוף פעולה עם מפתחי המשחקים, על מנת לשחרר משחקים שמבוססים על סדרות השירות

נטפליקס אפליקציה לוגו. AP, AP
נטפליקס נכנסת לעולם הגיימינג./AP, AP

ענקית הסטרימינג נטפליקס מכריזה על כניסתה לעולם הגיימינג, במהלך כנס הגיימינג E3 שמתקיים בימים אלו בלוס אנג'לס. נטפליקס אירחה פאנל באירוע שעסק ב"להחיות את הסדרות האהובות שלך: פיתוח סדרות המקור של נטפליקס למשחקי ווידיאו". שם דנו כיצד החברה עובדת עם כמה ממפתחי המשחקים והגיימרים על מנת לפתח משחקים שיתנו למשתמשים הזדמנות לשחק בסדרה או בסרט של נטפליקס. נראה כי נטפליקס מחפשת דרכים חדשות כדי להביא את תוכניות הטלוויזיה והסרטים למשתמשיה ברחבי העולם, כשהיא כעת פונה לקטגורייה חדשה שנמצאת בשנים האחרונות בנסיקה אדירה.

בין המשחקים החדשים ניתן למצוא את Stranger Things 3. המשחק יהיה זמין בכל העולם ובכל הקונסולות לרבות: פליסטיישן 4, אקסבוקס, נינטנדו סוויץ' שהושק לאחרונה בישראל בצורה רשמית, מערכת ההפעלה אנדרואיד, iOS ומחשבי המק והווינדוס. המשחק צפוי לצאת ב-4 ביולי ומדובר במשחק הרפתקאות בסגנון רטרו, עם צורת משחק מודרנית. השחקנים יוכלו להתחבר יחד עם חבר ולחקור את העולם של הוקינס, לפתור פאזלים ולצאת לקרב נגד ה-Flayer Mind כאחד מ-12 הדמויות בסדרה.

עוד בנושא:

מכורים לבינג'? שלושה טיפים שכל משתמש נטפליקס חייב להכיר
נטפליקס מתעדכנת: איכות שמע כמו בקולנוע
סלקום מכריזה על שיתוף פעולה עם נטפליקס: תציע גישה מהירה ישירות מהממיר

עוד תשיק את משחק The Dark Crystal: Age of Resistance Tactis. המשחק יהיה זמין בקונסולות ומחשבים בלבד ויושק בנובמבר 2019. המשחק הינו מתוך הסדרה המקורית "הקריסטל האפל: עידן ההתנגדות". המשחק הינו משחק טקטיקות המבוסס על תורות אשר יאתגר את המשחקים לגייס צבא של דמויות ויוצרים מכל רחבי עולם הפנטזיה העצום של ת'רה ויפקדו עליהם באסטרטגיות ביותר מ-80 קרבות.

עולם הגיימינג נמצא בנסיקה, כשבשנת 2018 הוא הניב הכנסות של 135 מיליארד דולרים ומדובר בגידול של עשרה אחוז לעומת שנת 2017. נטפליקס מנסה להרחיב את נכסיה, רגע לפני שדיסני ואפל יכנסו אל עולם הסטרימינג ועשויים להגביר את רמת התחרות. כך, נטפליקס מסמנת טריטוריה חדשה ובזמן שאחרים יתמקדו בלהפעיל את השירות בצורה טובה, בנטפליקס כבר מתרחבים ומסמנים טריטוריות חדשות. עם זאת, התחרות עדיין לא באמת התחילה ונטפליקס כבר מדווחת על הפסדים. רק לאחרונה דווח כי מחיר השירות צפוי להתייקר בארצות ובריטניה, כשנראה כי מהלך דומה צפוי להגיע גם לאירופה וכמובן לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully