וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמיד החכם והכואב: יחשמל אתכם בזמן שתעשנו ותכססו ציפורניים

18.6.2019 / 13:13

מתקשים להפטר מהרגלים מגונים כמו עישון, כסיסת ציפורניים, אכילה מהירה ועוד? צמיד חכם חדש יעזור לכם להתגבר על ההרגלים המגונים באמצעות חשמל. מפתחי הצמיד מבטיחים להעלים את ההרגלים המגונים תוך שלושה עד חמישה ימי שימוש

הצמיד שיעשה סוף להרגלים הרעים? אמזון החלה למכור צמיד שיחשמל בעוצמה של 350 וולט ברגע שתבצעו הרגל רע כמו אכילת אוכל מהירה, כסיסת ציפורניים, עישון, אכילת ג'אנק פוד, יותר מדי זמן באינטרנט ועוד. איך זה בדיוק עובד? המשתמש מוסיף לאפליקציה את החברים והמשפחה, והם יקבלו הרשאה להפעיל את השוקר מרחוק. עם זאת, כמה הרגלים כאלו שבעיקר קשורים לשינה, יכולים לפעול בצורה אוטומטית, כמו לדוגמה אם אתם לא מתעוררים בזמן. חברת Behavioral Technology (התנהגות טכנולוגית) אחראית על המוצר, והם מבטיחים כי בתוך שלושה עד חמישה ימים, ניתן יהיה להבחין בשינוי רציני בהתנהגות. "הצמיד מאפשר לדבר בשפת המוח, בצורה כזאת שהוא מוסיף אלמנט של שוקר בעת ביצוע פעולה 'מגונה'".

הציד שמחשמל. צילום מסך, צילום מסך
הטענה אחת תספיק ל-150 פעמים./צילום מסך, צילום מסך

השעון מסוגל לחשמל כ-150 פעמים בטעינה אחת, כך שהסוללה עשויה להספיק לשימוש ממושך, זאת בהנחה שאתם לא נוהגים לשבור את החוקים או שחברים שלכם לא יחשמלו אתכם להנאתם. ממציא הצמיד אמר כי הוא אינו עוצמתי כמו טייזר, אך הוא עדיין ייספק מספיק מתח שיגרום "לקפוץ". "זה כוח אמיתי שגורם לכאב קטן, שעוזר להיפטר מההרגלים המגונים", אמר ממציא הצמיד. הרעיון נבע מכך שהתמכר לפייסבוק, ואחרי זמן ממושך החליט לפתח את הצמיד החדש שכעת נמכר באמזון. עם זאת, יש גם את מי שסקפטי לגבי הרעיון של הצמיד. "מוצרים כאלו לא באמת יעילים, אלא אם הם נעולים על ידם של המשתמשים", אמר הפסיכולוג גרג קאסון.

עוד בנושא:

אהבה ממבט ראשון: בדקנו את ה-OnePlus 7 Pro
המטבע של פייסבוק: "נעשה לפיננסים מה שהאינטרנט עשה לתקשורת"
רשמו ביומנים: החנות של נינטנדו תפתח בישראל ב-24 ביוני

עוד באותו נושא

מצ'רנוביל ועד עיר המתים: המקומות הכי מפחידים שאפשר למצוא בגוגל מפות

לכתבה המלאה

בינתיים הספיקו להצטבר כמה ביקורות על המוצר השנוי במחלוקת: "אני שמח שקניתי את הצמיד, בינתיים אני מאמין שהוא עובד. זה לא הולך לרפא בעיות שהיו לי לאורך כל החיים בתוך כמה ימים, כך שצריך להיצמד לתוכנית ולעבוד לפיה". "ב-100 אחוז, שוק קטן זה יותר ממה שצריך כדי לקבל את תשומת הלב". כאמור, המוצר זמין לרכישה במחיר של כ-200 דולרים (723 שקלים) דרך אמזון. בשלב זה המוצר לא נשלח לישראל, כך שתצטרכו להשתמש באחד משירותי המשלוחים כדי שיגיע עד אליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully