וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חפרתם? כך תוכלו לבדוק כמה הודעות נשלחו בצ'אט בווטסאפ

3.7.2019 / 6:25

אנחנו משתמשים מדי יום בווטסאפ, אבל רבים מאיתנו כלל לא טורחים להיכנס לתפריט ההגדרות. על ידי כמה לחיצות, תוכלו לבדוק כמה הודעות שלחתם בצ'אט בווטסאפ, כמה הודעות התקבלו וכמה קבצים שלחתם. עכשיו תוכלו לדעת אם אתם "חופרים", או שלא

ווטסאפ. ShutterStock
צ'אטים בווטסאפ/ShutterStock

ווטסאפ מתעדכנת בקצב מסחרר והיא לא רק רעיונות והערות ממשתמשים, אלא מחביאה גם כמה נתונים מגניבים במיוחד מתחת לפני הממשק שלה. הבולט מביניהם הוא כנראה נתוני השימוש שלנו - כמה הודעות שלחנו וכמה הודעות קיבלנו במהלך שנות השימוש שלנו באפליקציה. או במילים אחרות, כמה חפרנו או שחפרו לנו בשיחה.

עוד בנושא:

יורדים לאילת? בדקנו איפה תמצאו את הסמארטפונים הזולים ביותר
כזה לא הייתם רוצים: צפון קוריאה משיקה סמארטפון חדש
מתקפה על פייסבוק? דיווחים על חבילת גז עצבים קטלני שנשלחה למטה החברה


מבדיקה זריזה בהגדרות האפליקציה, ניתן לראות פילוג של כמות ההודעות בצ'אט מסוים, ולמעשה גם כמה תמונות, סרטונים, הקלטות קוליות וסטיקרים נשלחו. לעומת פיצ'רים רבים שאנו נוטים לדווח עליהם כאן, התכונה הזו לא זמינה רק עבור משתמשי גרסת הבטא, אלא עבור כלל המשתמשים באפליקציה, ולמעשה הגיעה הרבה לפני רוב התכונות החדשות. לווטסאפ כבר מיליארד משתמשים פעילים והיא נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם. תוכלו רק לתאר את כמות ההודעות הנשלחות מדי יום בפלטפורמה. כך תוכלו לבדוק כמה הודעות שלחתם ולראות כמה נפח אחסון כל אחד מהצ'אטים שלכם צורך מזיכרון המכשיר.

כך תעשו זאת

היכנסו לאפליקציית ווטסאפ ושם לחצו על הגדרות. לאחר מכן, לחצו על "Data and storage usage" אם אתם בממשק בשפה האנגלית או "שימוש בנתונים ואחסון" אם אתם בממשק בשפה העברית ומשם לחצו על "שימוש באחסון" או "Storage usage". במסך החדש שעלה לכם תוכלו לראות פילוג מפורט של כמה נפח אחסון מנצלת כל אחת משיחות הצ'אט שלכם. במידה ותלחצו על אחת השיחות, כאמור, תוכלו לראות כמה הודעות שלחתם, כמה תמונות וסרטונים וכן מגוון רחב של פרטים אחרים, שיוכלו לסייע לכם גם בניקוי זיכרון האחסון של הסמארטפון שלכם.

טיפ לווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
"התכונה הזו לא זמינה רק עבור משתמשי גרסת הבטא, אלא עבור כלל המשתמשים באפליקציה"./צילום מסך, צילום מסך

חשוב לציין כי טעינת צריכת הזיכרון לפי שיחות עשוי לקחת זמן רב, במיוחד אם הסמארטפון שלכם קצת ישן. לכן, לצפייה ברשימת השיחות המלאה, תהיו חייבים להמתין עד שהסמארטפון יטען את כל השיחות. עוד תוכלו דרך התפריט למחוק את כל הנתונים שצברתם בצ'אט מסוים, בלחיצת כפתור.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully