וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מטביעת האצבע: LG משיקה בישראל את מכשיר הדגל G8S

3.7.2019 / 18:07

חברת LG השיקה היום (רביעי) את מכשיר הדגל החדש ה-G8S בישראל. הסמארטפון מגיע עם מערך צילום חדש הכולל זיהוי ורידים, טכנולוגיה שלטענת החברה מאובטחת יותר מטביעת אצבע. עוד הסמארטפון יספק ביצועים מתקדמים ומערך שמע יוקרתי

LG G8s. מייקי לוי, מערכת וואלה!
תשכחו מטביעת האצבע./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת LG הקוריאנית משיקה היום (רביעי) את מכשיר הדגל החדש מסדרת ה-G. הסמארטפון החדש הינו הראשון בעולם עם מערכת אימות המבוססת מבנה ורידים בכף היד המציג טכנולוגיה ביומטרית מתקדמת. בחזית הסמארטפון נמצא חיישן ToF Z וחישני אינפרא אדום. ביחד, החיישנים מייצרים טכנולוגיה מאובטח יותר מטכנולוגית זיהוי טביעות האצבע, כך לדברי החברה. "בחודשים האחרונים פעלנו להשקתו של ה G8S בישראל במקביל ליתר העולם ובמחיר הזול ביותר", אמר רונן חזן, בעלים של רונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל. "כל זאת מתוך רצון לאפשר לצרכן הישראלי להנות ממכשיר הדגל החדש שלנו שכולל טכנולוגיות פורצות דרך כמו זיהוי באמצעות כף יד, לצד מחיר חסר תקדים. בשנה הקרובה צפויות השקות מעניינות נוספות של מוצרים בעלי חדשנות יוצאת דופן ומחירים אטרקטיביים", הוסיף.

עוד בנושא:

כזה לא הייתם רוצים: צפון קוריאה משיקה סמארטפון חדש
יורדים לאילת? בדקנו איפה תמצאו את הסמארטפונים הזולים ביותר
זוהי קריאה לנוסעים לחו"ל: באיזו חברה תמצאו את חבילת הגלישה הזולה ביותר?

בחזית הסמארטפון ניתן למצוא מסך בגודל 6.2 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג OLED. מדובר בסמארטפון דגל ראשון שחברת LG משיקה בישראל והוא מגיע ללא מסך QHD+, אך ההבדל באיכות מינורי, עד כדי לא מורגש, בעוד שאורך חיי הסוללה צפוי להיות ארוך בצורה משמעותית. בלב הסמארטפון ערכת השבבים סנאפדרגון 855, ו-6 גיגה זיכרון RAM. בדומה לשאר המכשירים בסדרה, גם ה-G8S מגיע עם מערך שמע מתקדם, שנבנה בשיתוף פעולה עם חברת האודיו היוקרתית "מרדיאן". עוד הוא תומך בתקן IP68 נגד מים ואבק ומגיע עם סוללה בקיבולת 3,550 מיליאמפר-שעה.

LG G8s. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מערך צילום משולש./מערכת וואלה!, מייקי לוי

מערך הצילום האחורי מגיע עם שלושה חיישנים: הראשון של 12 מגה פיסל עם מפתח צמצם F/1.8 ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, השני של 13 מגה פיקסל עם עדשה רחבה והשלישי של 12 מגה פיקסל המיועד עבור זום אופטי פי שניים. המצלמה כוללת בינה מלאכותית המזהה את האובייקט ומתאימה את ההגדרות לפיו. בחזית ניתן למצוא מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.9 וחיישן נוסף בשם Z המודד את המרחק מהאובייקטים וגם משמש לפתיחה ונעילת הסמארטפון באמצעות זיהוי הפנים.

הסמארטפון זמין בחנויות החל מהיום (רביעי) והמחיר המומלץ לצרכן עומד על 2,749 שקלים, כשהוא מגיע עם מגן סיליקון בתוך הערכה. לרגל ההשקה, כל מי שירכוש את הסמארטפון עד ה-30 ביולי, יקבל במתנה אוזניות אלחוטיות של SkullCandy בשווי של 499 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully