וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינויים החדשים לווטסאפ ישנו את דרך השימוש שלנו באפליקציה

4.8.2019 / 8:25

אינסטגרם וווטסאפ הפכו בשנים האחרונות לאפליקציות הפופולריות ביותר בסמארטפון שלנו. מאז רכישתן של האפליקציות על ידי פייסבוק, העדכונים והשינויים לא מפסיקים להגיע, וכך גם הלפיתה של פייסבוק מתהדקת. המייסדים כבר עזבו, אבל המשתמשים שמחים. כל השינויים שצפוים להגיע

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

ווטסאפ כבר מזמן הפכה לחלק בלתי נפרד מהסמארטפון שלנו ומחיי היומיום של מיליוני ישראלים. בפייסבוק, החברה שרכשה את ווטסאפ לפני מספר שנים, רוצים שתמשיכו ליהנות מהשדרוגים והשינויים, אולם כעת עם הבהרה חדשה שמדובר בחברה הנמצאת בבעלותה. על מנת לעשות זאת, בפייסבוק הודיעו על מיתוג מחדש של ווטסאפ ואינסטגרם, שכעת יקראו "ווטסאפ מבית פייסבוק" ו"אינסטגרם מבית פייסבוק". זאת על פי דיווח חדש של אתר "The Information". עם זאת, זהו אינו השינוי היחיד שמתוכנן, ובפייסבוק כבר שוקדים על עוד מספר עדכונים, שבתקווה יחזירו לווטסאפ את היתרון על פני המתחרות.

בחודשים האחרונים, פלטפורמת העברת המסרים זכתה לעדכונים רבים שנועדו לשפר את חווית המשתמש. כעת נראה כי החברה מתכננת להציג את השינוי הגדול ביותר מאז הקמתה, זו שהמשתמשים ביקשו מאז היום הראשון. על פי הדיווח, בעדכונים הבאים, ובתקווה שכבר בשבועות הקרובים, ווטסאפ תאפשר למשתמשים לשלוח הודעות באפליקציה גם כשהסמארטפון כבוי לחלוטין. התכונה החדשה תתאפשר על ידי שימוש בממשק האינטרנטי של האפליקציה, ווטסאפ ווב. עוד ניתן יהיה להתחבר לאפליקציה ממספר מכשירים במקביל, בשימוש באותו מספר טלפון, מה שלא היה אפשרי עד כה.

אתר WABetaInfo, שבחודשים האחרונים ניבא בהצלחה את העדכונים הצפויים בווטסאפ, דיווח על כך לראשונה. חשוב לציין שכרגע מדובר בשמועה שלה ווטסאפ טרם התייחסו, אולם אם נתחשב בהיסטוריית הדיווחים של האתר, כנראה שיש עוד מאחורי הטענה הזו. נכון לעדכון האחרון של האפליקציה, היא אינה מאפשרת שימוש במספר מכשירים, וכן הממשק האינטרנטי חודל מפעולה סדירה בעת התנתקות הסמארטפון מרשת האינטרנט. ההודעות והמידע של חשבון הווטסאפ שלנו נשמר לחלוטין על גבי המכשיר הנייד, וזאת בשונה משירותים כמו טלגרם המציעים אחסון מלא בענן, ובכך למעשה לא מאפשר את השימוש באפליקציה ללא גישה לרשת.

במידה וווטסאפ תאפשר למשתמשים להמשיך ולהשתמש בשירות ללא גישה לסמארטפון, היא ככל הנראה תעשה זאת במחיר הצפייה בהיסטוריית השיחות שלכם. כלומר, תוכלו לראות אך ורק את השיחות החדשות שיצרתם בזה הרגע, ללא היסטוריית הצ'אטים. האפשרות השנייה כוללת מעבר של כלל שיחות הווטסאפ לאחסון בענן, בדומה לאופן הפעולה של טלגרם. לאפליקציית העברת המסרים שבבעלות פייסבוק יש כבר מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים מדי חודש, וכאמור זוכה לעדכונים שוטפים. רק בתחילת השבוע שעבר דיווחנו כי החברה תאפשר למשתמשים לראות הודעות שרשרת שנשלחו מספר רב של פעמים על ידי סימונן בחץ אפור.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully