וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט המכירות הבא: דייסון משיקה בישראל את ה-V11

30.7.2019 / 16:31

יבואנית דייסון משיקה בישראל את סדרת ה-V11, דור ההמשך לשואב האבק הפופולרי ולצידו את מסנן האוויר שמסוגל לקרר ולחמם את חלל החדר. אחרי הביקורת על המחיר הגבוהה לעומת חו"ל, בדייסון השיקו את הסדרה החדשה במחיר נמוך מאירופה

דייסון V11. יח"צ,
צפוי להיות להיט מכירות./יח"צ

חברת ב.נ.ז.כ (יבואנית דייסון ישראל) השיקה היום (שלישי) שני מוצרים חדשים לניקיון יסודי של הבית. המוצרים פותחו באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, כשהם מספקים פתרון כולל לבעיית "זיהום האוויר התוך מבני". החברה השיקה את ה-V11, הדור החדש של שואבי האבק האלחוטיים ואת מסנן האוויר החדש. "Dyson ממחישה שוב כי בכל אחד מחמשת הסקטורים בהם היא מעורבת, מפותחות המצאות אייקוניות ייחודיות על מנת לפתור בעיות שאחרים מתעלמים מהן", אמר ליאור ראובן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של דייסון בישראל. "דובר בפריצת דרך חשובה והכרחית נוכח השינוי שעובר העולם בהיבט האקולוגי והמודעות הגוברת בשנים האחרונות לנזקי זיהום האוויר המשפיעים באופן ישיר ובלתי הפיך על הבריאות של כולנו".

עוד בוואלה! TECH:

בקרוב בישראל? נטפליקס משיקה חבילה חדשה בעשרה שקלים בלבד
במקום קנס: כך תיהנו מהסמארטפון בזמן נהיגה ומבלי להוריד את העיניים מהכביש
הורסים את כדור הארץ: לוויין חושף כיצד האדמה נחצית לשניים אחרי רעידת האדמה בקליפורניה

דייסון V11: צפוי להיות להיט מכירות

דייסון השיקה בישראל את שואב האבק האלחוטי V11, פרויקט שכלל יותר מ-32,500 חלקי אב - טיפוס ו-315 מהנדסים. השואב כולל מסך שאינו מגע, אך מאפשר תצוגה של חיי הסוללה, עוד בעזרת מערכת המודדת את קיבולת התא ועושה שימוש באלגוריתם הלומד כיצד פועל המכשיר של המשתמש במרוצת הזמן. עוד המסך מאפשר בחירה של עוצמת השאיבה, כשהוא מסוגל לעבוד עד 60 דקות בשימוש עם אביזר בלתי ממונע. בשונה מה-V10, הדור החדש מגיע עם מצב שאיבה אוטומטי המתאפשר באמצעות מברשת יעודית, וכך המשתמש יכול לוודא שעוצמת השאיבה מתאימה למשטח. עוצמת השאיבה שופרה ב-20 אחוזים לעומת הדור היוצא, ואורך חיי הסוללה עומד על 60 דקות, כלומר 5 דקות יותר מהדור הקודם.

דייסון V11. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מסך המציג את חיי הסוללה ומאפשר בחירה בין העוצמות השונות./מערכת וואלה!, מייקי לוי

מקרר, מאוורר ומחמם: מסנן האוויר החדש של דייסון

עוד השיקה את מסנן אוויר חם וקר שתוכן לפעול בכל התנאים, ולספק חימום חדרים מהיר ואחיד בחורף, אוורור רב - עוצמה בקיץ, וסינון אוויר חכם. על מסנן האוויר הותקנו חיישנים המזהים חלקיקים, דו תחמוצת חנקן, לחות וטמפרטורה. המסנן שומר על טמפרטורת החדר לפי הגדרת היעד שנקבעה לו, ופולט זרם חזק של אוויר מסונן, יחד עם טכנולוגיות לפיזור אוויר לטווח רחוק. בדומה לשאר מפזרי האוויר והמאווררים של דייסון, גם מסנן האוויר מגיע ללא להבים. המכשיר מגיע עם אפליקציה המעבירה נתונים בזמן אמת לסמארטפון, כמו זיהום האוויר בעיר, זיהום האוויר בחדר והטמפרטורה. עוד מסנן האוויר יעבוד עם העוזרת הקולית "אלקסה" של אמזון, כך שניתן יהיה לשלוט עליו באמצעות פקודות קוליות.

מטהר אוויר דייסון. מייקי לוי, מערכת וואלה!
יציג את מידת זיהום האוויר בעיר ובחדר./מערכת וואלה!, מייקי לוי

ה-V11 זמין לרכישה החל מהיום (שלישי) במחיר התחלתי של 3,190 שקלים, כשהוא מגיע עם מברקשת Torque מתכווננת אוטומטית לניקוי עוצמתי המתאימה עצמה באופן אוטומטי לכל סוגי המשטחים, מברשת מיני ממונעת לספות ומזרנים, ומברשות נוספות. עוד מציעה היבואנית את ה-V11 אבסולוט, הדגם המאובזר והיוקרתי ביותר, שיעלה 3,490 שקלים. מסנן האוויר יגיע בשלוש תצורות: מסנן אוויר ומאוורר דגם ריצפתי שיעלה 2,790 שקלים, מסנן אוויר דגם שולחני ב-2,490 שקלים ומסנן אוויר חם וקר ב-3,190 שקלים.

בדגמים הקודמים הייתה ביקורת רבה על המחירים היקרים יחסית לעומת אירופה וארצות הברית, אך בהשקה הנוכחית היבואנית הצליחה לשמור על מחיר תחרותי שזהה לחו"ל ואף זול יותר ממדינות באירופה. המוצרים זמינים לרכישה באתר היבאונית וברשתות החשמל המורשות. עוד על המכשירים ניתנת שנתיים אחריות VIP בבית הלקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully