וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו את המחירים: כמה יעלה הסמסונג גלקסי Note 10 בישראל?

4.8.2019 / 13:25

לא יקר כמו שחשבתם: בעוד מספר שבועות יושק בישראל ה-Note 10 והמחירים בידנו. הפעם החברה הקוריאנית הפתיעה והיא צפויה להשיק שני מכשירים: ה-Note 10 וה-Note 10 פלוס. שניהם צפויים להגיע לישראל עוד במהלך החודש הקרוב

ביום רביעי הקרוב זה יקרה: חברת סמסונג תכריז על ה-Galaxy Note 10. בעבר היו שמועות רבות על עתיד הסמארטפון ועל כך שה-Note 9 יהיה הסמארטפון האחרון בסדרה. בעולם טענו כי המכירות של הסדרה מאכזבות ולא מצדיקות את קיומה, אך נראה כי סמסונג הוכיחה אחרת, וה-Note 9 היה הצלחה מסחררת עבור החברה הקוריאנית שהמתינה בציפייה רבה לכך שהסדרה תחזיר את ההשקעה. ה-Note 10 עשוי להביא שינויים יחסית מינורים, ויזכיר מאוד את מכשיר הדגל של החברה, ה-Galaxy S10, אך לראשונה נראה שני סמארטפונים בסדרה: ה-Note 10 וה-Note 10 פלוס.

אז כמה הם יעלה בישראל? לפי מידע שהגיע לוואלה! TECH, ה-Note 10 יעלה 3,700 שקלים ואילו ה-Note 10 פלוס יעלה 4,200 שקלים. המחירים עדיין לא נקבעו סופית, אך זהו הכיוון שמסתמן כעת. עוד נודע לנו כי ההשקה בישראל תתקיים ביחד עם ההשקה העולמית לכל המאוחר, או כמה ימים לפני ההשקה העולמית לכל המוקדם. עוד הסתמן כי השמועות היו נכונות אודות מכשיר ה-Note 10 פלוס, שלראשונה יושק בסדרה. סמסונג ככל הנראה הרגישה ובצדק, כי ה-Note לא מתאים לכל הצרכנים ומגיע עם מסך גדול מדי, בשעה שהוא מגיע עם פיצ'רים שצרכנים רבים רוצים, אך לא מוכנים להתפשר על המסך. הפעם זה יקרה והחברה תשיק 3 מכשירים, כשרק 2 מהם יושקו בישראל, השלישי הינו ה-Note 10 5G.

סמסונג גלקסי נוט 10 הדלפה. צילום מסך
האם זה הגלקסי נוט 10?/צילום מסך

עוד על פי השמועות שני המכשירי םיגיעו עם ערכת שבבים סנאפדרכון 855 לשוק האמריקאי או Exynos 9825 שיגיע לאירופה וישראל. ה-Note 10 יגיע עם מסך 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD , שמונה גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון, לצד שלושה חיישני צילום אחוריי בדומה ל-S10. ה-Note 10 פלוס כאמור, יגיע עם מסך 6.7 אינץ' ברזולוציית QHD, זיכרון 12 גיגה RAM ו-256 גיגה זיכרון לאחסון. הוא יגיע עם 4 חיישני צילום, כשהרביעי הינו חיישן TOF לזיהוי עומק התמונה.

עוד על פי השמועות, חברת סמסונג תציג מטען מהיר במיוחד, ה-SuperCharge שנחשף לרגע באתר הרשמי. על פי השמועות, הוא יטעין בעוצמה של 45 וולט, מהירה פי שלוש מעוצמת ההטענה ב-S10 והמכשירים הקודמים. גם העט של הסמארטפון צפוי לעבור שדרוג, והוא יתמוך במחוות מרחוק, בדומה לשמועות האחרונות על מכשיר הפיקסל 4, שמאפשר שליטה בסמארטפון באמצעות מחוות רחוקות, או כמו ה-G8 שכבר הושק. ומתי הוא יגיע לישראל? את סדרת ה-Note 10 אנחנו צפויים לראות בישראל עוד במהלך החודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully