וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גל גדות: רוברט דאוני ג'וניור מסתבך בגלל וואווי

6.8.2019 / 7:17

בשנה שעברה זו הייתה הוונדר וומן הישראלית גל גדות שהסתבכה עם וואווי, והפעם זה רוברט דאוני ג'וניור שמונה לשגריר חברת וואן פלוס ופרסם ציוץ בטוויטר דרך הסמארטפון של וואווי. ג'וניור מחק את הציוץ וטען כי מדובר בציוץ שפורסם דרך העוזרת שלו

פוסטר הסרט איירון מן 3.
רוברט דאוני ג׳וניור באיירון מן

אחרי שגל גדות נתפסה פעמיים מצייצת בטוויטר מהאייפון, בשעה שהיא פרזנטורית וואווי, כעת הגיע תורו של רוברט דאוני ג'וניור. בחודש מאי, חתם דאוני ג'וניור על חוזה עם חברת וואן פלוס, במהלכה מונה לשגריר המותג, על מנת שיקדם את החברה ואת מכירות הוואן פלוס 7 פרו שהושק בחודשים האחרונים. אך בימים האחרונים נתפס ג'וניור כשהוא מפרסם ציוץ בטוויטר מתוך הוואווי P30 פרו. הציוץ הוסר מחשבונו בתוך זמן קצר, אך הגולשים הספיקו לתעד אותו ובתוך שעות הפך לויראלי. נראה כי גם בוואן פלוס זעמו על הטעות, ובתוך זמן קצר פרסם הבהרה בחשבון הטוויטר.

הציוץ של רוברט דאוני ג'וניור לפרסום הוואןפלוס 7 - שפורסם מוואווי P30 פרו. צילום מסך
הציוץ של רוברט דאוני ג'וניור לפרסום הוואן פלוס 7 שותף מוואווי P30 פרו./צילום מסך

נראה כי דאוני ג'וניור אולץ להגיב ולתקן את הטעות, וכתב את הציוץ הבא: "אוקי, אני מניח שזה הזמן לשדרג לעוזרת שלי לוואן פלוס 7 פרו, כדי שטעויות כאלו לא יקרו שוב". כנראה שלא נדע לעולם האם מדובר בציוץ שפורסם על ידי העוזרת שלו, צוות המדיה שברשותו או בכלל על ידו. בשנה שעברה נתפסה וונדר וומן הישראלית, השחקנית גל גדות, כשהיא מעלה ציוץ מהאייפון בשעה שהיא פרזנטורית של וואווי העולמית. בדומה לרוברט דאוני ג'וניור, גם גל גדות פרסמה הבהרה וכתבה: "אנשים שואלים אותי על הפוסט האחרון עם הסמארטפון החדש של וואווי והם חושבים שאני משתמשת באייפון. זה ממש לא מקרה, אני אוהבת את ה-P20 שלי וה-Mate10 Pro. הם גלגל ההצלה שלי בכל מקום שבו אני נמצאת בעולם". עוד ב-2016 נתפס טראמפ קורא להחרים את חברת אפל, בשעה שהוא כותב את הציוץ מתוך האייפון.

הרשת החברתית טוויטר הוקמה ב-2006 וכיום נמצאים בה כ-326 מיליון משתמשים פעילים ושוויה עומד על 31.2 מיליארד דולרים. הרשת הפופולרית עולה לכותרות לעיתים תכופות בעיקר בזכות דונאלד טראמפ, נשיא ארצות הברית שמרבה לשחרר ההצהרות ולהגיב על נושאים דחופים ובהולים באמצעות הטוויטר .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully