וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים: חמישה סמארטפונים שווים עד 1,000 שקלים

7.8.2019 / 6:25

מחפשים סמארטפון ראשון לילד ולא רוצים להשקיע אלפי שקלים? או שפשוט נמאס לכם לשלם מדי שנה אלפי שקלים ומחפשים סמארטפון זול שגם יביא ביצועים טובים וגם לא יקרע את הכיס? אספנו עבורכם את הסמארטפונים הטובים ביותר עד 1,000 שקלים

סמארטפונים. ShutterStock
אלה הסמארטפונים השווים ביותר עד 1,000 שקלים/ShutterStock

שנת 2019 ממשיכה את המגמה העולה של מכשירי הביניים שהחלה אי שם לפני שנתיים, ועושה זאת בשדרוג משמעותי. בעבר סמארטפון ב-1,000 שקלים היה לא טריוויאלי ולמעשה שם קוד למכשיר שיחזיק שנה לכל היותר, אז היום בהחלט מדובר באופציה לגיטימית לחלוטין עם סמארטפונים שמתקרבים באיכות ובביצועים למכשירים היקרים מהם במאות שקלים. שיאומי כנראה הייתה הראשונה להתחיל במהפכה הזאת, ואיתה שאר היצרניות הסיניות. בכל טווחי המחירים תוכלו למצוא מכשירים משתלמים וחזקים במיוחד. ובמיוחד עבור תחילת שנת הלימודים, הבאנו לכם את חמשת המכשירים הניידים הטובים ביותר שתוכלו לרכוש עבור הילדים שלכם, ותשמחו לגלות שגם חלקי החילוף כמו המסך, יעלו לכם עד 400 שקלים עבור מרבית מהדגמים.

נוקיה 7.1

בשנים האחרונות נוקיה מצמצמת פערים וחוזרת לאט לאט לעולם הסמארטפונים והיא עושה את זה בהצלחה יתרה. בניגוד לציפיות, נוקיה מצליחה להתבלט במיוחד בגרסת האנדרואיד הנקייה ובעדכונים התכופים, תכונה שנדיר לראות בסמארטפונים. הנוקיה 7.1 מגיע עם מסך בגודל 5.84 אינץ' ברזולוציית Full-HD+. בלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636 לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה של זיכרון אחסון. עוד המכשיר מגיע עם מערך צילום כפול בעל שתי עדשות - האחת 12 מגה פיקסל ואילו השנייה 5 מגה פיקסל. אם אתם מחפשים אנדרואיד נקי, כזה שיבטיח לכם עדכוני תוכנה על בסיס חודשי, תמצאו את הנוקיה 7.1 כאופציה משתלמת. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 949 שקלים ביבוא רשמי.

הנוקיה 7.1 Nokia. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הנוקיה 7.1/מערכת וואלה!, מייקי לוי

סמסונג גלקסי A30

סדרת מכשירי ה-A של סמסונג מקבלת ציון לשבח וזאת בגלל שהיא כוללת את כל המרכיבים שהופכים את מכשירי סמסונג למעולים, לרבות המצלמה, במחיר הרבה יותר סביר לכיס. עדיין מדובר במכשירי ביניים לכל דבר עם מעבד מעט חלש יותר מזה של מכשירי הדגל, אולם העיצוב שלהם מרשים במיוחד ומערך הצילום, כאמור, מביא לשולחן ביצועים שלא יביישו את מכשירי הדגל. הגלקסי A30 מגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled ומסך "נטול שוליים כמעט לחלוטין", או בשם המיתוג של סמסונג "מסך אינסופי". עוד הוא כולל את ערכת השבבים Exynos 7904 הכוללת שמונה ליבות ו-4 גיגה זיכרון RAM. עוד מגיע ה-A30 עם מערך צילום כפול: חיישן ראשי של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ועדשה רחבה של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן של 16 מגה פיקסל. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם גרסת האנדרואיד 9.0. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 939 שקלים ביבוא רשמי.

סמסונג גלקסי A30. יח"צ,
הגלקסי A30 של סמסונג/יח"צ

שיאומי רדמי נוט 7

את הוזלת הסמארטפונים והעלאת התמורה למחיר, אנחנו חייבים לחברת שיאומי הסינית. אם בעבר היינו משלמים יותר מ-2,000 שקלים לסמארטפון בינוני, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. סדרת הרדמי של החברה הינה סדרת מכשירי הביניים ומדובר בסמארטפונים שמציעים חומרה חזקה תמורת מחיר נמוך במיוחד. לרדמי נוט 7 מסך בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל IPS LCD וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 660 לצד 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי. בגב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל חיישן 48 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל. מערך הצילום הקדמי כולל חיישן 13 מגה פיקסל. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 939 שקלים ביבוא רשמי.

שיאומי redmi note 7. יח"צ,
השיאומי Redmi Note 7/יח"צ

מייזו נוט 9

המייזו נוט 9 הוא הסמארטפון האחרון בסדרה של מייזו שהושק בישראל. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' ברזולוציית FullHD+, ערכת השבבים סנאפדרגון 675 לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה זיכרון לאחסון. מערך הצילום האחורי כולל שני חיישנים, הראשון של 48 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/1.7, ומצלמה נוספת של חמישה מגה פיקסל לצילום תמונות עומק. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומאפשרת צילום תמונות עומק. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם גרסת האנדרואיד 9.0. הוא נמכר תמורת 999 שקלים ומדובר בסמארטפון שנותן תמורה מצוינת למחיר.

Meizu NOTE 9. Meizu NOTE 9, צילום מסך
המייזו נוט 9/צילום מסך, Meizu NOTE 9

אל ג'י Q60

אל ג'י כמעט ונעלמה מחזית עולם הסמארטפונים, אולם היא עדיין ממשיכה להציע מכשירים מצוינים בתג מחיר נמוך עם מערכי צילום משופרים. את ה-Q60 חשפה החברה לפני כחצי שנה, והמכשיר נחת בישראל לפני כחודש. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.26 אינץ' ברזולוציית HD+, ערכת השבבים Helio P22 לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה זיכרון לאחסון. מערך הצילום האחורי כולל שלושה חיישנים, הראשון של 16 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/2.0, השני של 5 מגה פיקסל ואילו השלישי חיישן 2 מגה פיקסל לצילום תמונות עומק. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 13 מגה פיקסל. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 860 שקלים ביבוא רשמי.

LG Q60. LG,
ה-LG Q60/LG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully