וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של ווטסאפ יציע את התכונה שתמיד רצינו באינסטגרם

11.8.2019 / 7:52

המהפך של פייסבוק לווטסאפ מתחיל להראות את סימניו הראשונים? ווטסאפ ממשיכה להתעדכן מיום ליום ולהציע למיליארד וחצי המשתמשים שלה תכונות חדשות. כעת נראה שבעדכון האחרון, החברה קיבלה השראה מהרשת החברתית אינסטגרם ותאפשר למשתמשים ליצור סרטוני בומרנג

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

העדכון החדש בווטסאפ יכלול את אחת מתכונות המפתח של אינסטגרם, וזה לגמרי שינוי בכיוון הנכון. רק בשבוע שעבר דיווחנו כי פייסבוק, חברת האם של ווטסאפ והרשת החברתית אינסטגרם, תתחיל במיתוג חדש של כלל השירותים שלה תחת שם המותג "מבית פייסבוק". אולם על פי דיווחים חדשים, נראה שהחברה מתכננת שינויים טיפה יותר גדולים ממה שחשבנו בהתחלה. האפליקציה הירוקה ממשיכה להתעדכן מיום ליום עם פונקציות חדשות ומגניבות המשפרות את החוויה למשתמש, וכעת מציגה תכונה שאף משתמש לא חיכה לה, ולמעשה, מעולם לא ידענו שהיא עלולה למצוא את עצמה בשירות המסרים. מלבד השינוי במיתוג ואינספור העדכונים שממתינים לנו, ווטסאפ תוסיף גם את האפשרות ליצור סרטוני "בומרנג" אפילו יותר בקלות מאשר באינסטגרם.

את "בומרנג" ראינו לראשונה כאפליקציה נפרדת מזו של אינסטגרם אי שם בשנת 2015. במהלך השנים, פייסבוק שילבו את בומרנג בתוך אפליקציית אינסטגרם באופן מובנה, ואף הוסיפו לא מעט אפקטים נוספים כחלק מתכונת הסטוריז. בומרנג מאפשרת למשתמש לצלם סרטון קצר, שלאחר מכן ינוגן בלופ אינסופי קדימה ואחורה, ממש כמו תמונת גיף. מן הצפוי, הדיווח על העדכון החדש מגיע מאתר WABetaInfo, העוסק בעדכוני ווטסאפ מזה מספר שנים ומציע דיווחים על ניסויים שהחברה מקיימת. על פי האתר, האפשרות החדשה התגלתה באחת מגרסאות הבטא האחרונות של ווטסאפ. ברגע שבפייסבוק יסיימו לבדוק את העדכון עבור האפליקציה, נראה כי הוא יהיה זמין לכולם.

בומרנג בווטסאפ. WABetaInfo, צילום מסך
בומרנג בווטסאפ/צילום מסך, WABetaInfo

עוד על פי האתר, התכונה תאפשר למשתמשים להפוך כל סרטון או חלק ממנו שבאורך 7 שניות ומטה לסרטון בומרנג. התכונה תהיה זהה לחלוטין לזו שבאינסטגרם, אולם עדיין מדובר בשינוי מבורך, משום שיהיה ניתן לעשות זאת על כל סרטון ללא הצורך באפליקציה נפרדת. השימוש בתכונה החדשה ייעשה בלחיצת כפתור בדיוק באותו המקום בו אנו בוחרים אם נשלח סרטון כוידאו או כגיף. טרם נמסר מידע בנוגע לתאריך שחרור העדכון, אולם החדשות הטובות הן שהוא ככל הנראה יגיע, בשונה מהרבה מהעדכונים האחרונים עליהם האתר דיווח, לאנדרואיד ו-iOS כאחד. לדעתנו, מדובר באחד מתוך שלל עדכונים חדשים הצפויים להגיע לפלטפורמה בהשראת פייסבוק ואינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully