וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה ברשת פלאפון? לקוחות הרשת מדווחים על קשיים בהוצאת שיחות

21.8.2019 / 23:01

לקוחות פלאפון מדווחים על תקלות ברשת הסלולרית ועל קושי בהוצאת שיחות. המשתמשים החלו לדווח על התקלות ברשתות החברתיות, ובשלב זה חברת פלאפון בודקת את הנושא. כתבה מתעדכנת

שיחה עם נציג פלאפון: "נעשו רעננונים למכשירים וכנראה שזה נתקע או משהו... קצת הסתבך". אתר רשמי
התקלה הקודמת ארכה יותר מיממה ונגרמה כתוצאה מעבודות תחזוקה./אתר רשמי

לקוחות פלאפון מדווחים על תקלות ברשת הסלולרית ועל קושי בהוצאה וקבלת שיחות. המשתמשים החלו לדווח על התקלות ברשתות החברתיות, ובשלב זה חברת פלאפון בודקת את הנושא. עוד עולה מהדיווחים כי הגלישה על גבי הרשת הסלולרית עבודת בצורה תקינה. כזכור, בספטמבר אשתקד, רשת פלאפון קרסה ליותר מ-24 שעות. לקוחות בכל רחבי הארץ התלוננו על תקלות ברשת הסלולר ועל קושי בהוצאת שיחות, כשחלקם היו מנותקים במשך יותר מיממה. התקלה הקודמת נבעה בעקבות עבודת תחזוקה, ובשלב זה אין אינדיקציה כי מדובר בתקלה דומה.

(עדכון ראשון: 23:07)

בחודשים האחרונים עולות הטענות, הן מצד משרד התקשורת והן ממומחים, כי המחירים הנמוכים של חבילות הסלולר, פוגעים בהתפתחות ותחזוקת התשתיות, וכתוצאה מכך גם במשתמשים. השבוע ראינו את חבילת הסלולר הזולה ביותר שזמינה בישראל, במחיר של 14.9 שקלים. החבילה משווקת על ידי חברת סאני, יבואנית סמסונג בשיתוף עם חברת הוט מובייל, שמציעה את השירות הסלולרי. החבילה החדשה הובילה למאבק בין סלקום וסאני, שהשיקה היום (רביעי) את ה-Note 10 במחיר הזול ביותר מבין כל החברות, על מנת ככל הנראה לפגוע בסאני.

עדכון 23:48: מחברת פלאפון נמסר כי התקלה תוקנה והשירות חזר לסדרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully