וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בשוק הסלולר? יותר מ-5,000 מצטרפים חדשים בתוך שבוע לחבילת הסלולר של סאני

3.9.2019 / 14:46

חברת סאני, יבואנית סמסונג, הצליחה לזעזע את שוק הסלולר כשחשפה את חבילת הסלולר הזולה ביותר: 14.9 שקלים לחודש. כעת נתונים שהגיעו לידי וואלה! TECH, חושפים את מידת ההצלחה של המבצע, שאף הוביל חברות אחרות להוריד מחירים אצל חברה מתחרה

חנות סמסונג. יח"צ,
הצליחו לזעזע את שוק הסלולר./יח"צ

יבואנית סמסונג הרשמית בישראל, חברת סאני, הודיעה בשבועות האחרונים על חבילת הסלולר המשתלמת בישראל: שיחות, סמסים ואינטרנט בנפח 50 גיגה ב-14.9 שקלים בחודש. השירות מתבסס על התשתית הסלולרית של חברת הוט מובייל, וביחד החברות הצליחו לספק את המחיר הזול ביותר שנראה אי פעם בישראל, עם מחיר קבוע למשך שנה אחת. מנתונים שהגיעו לוואלה! TECH, נחשף כי יותר מ-5,000 צרכנים הצטרפו לחבילת הסלולר החדשה של סאני בתוך שבוע ימים בלבד. המהלך של סאני והוט מובייל הביא את חברת We4G להציע חבילת שימור לקוחות ב-10 שקלים בלבד.

לפי נתונים מהרבעון הראשון של שנת 2019, הוט מובייל דיווחה על הצטרפות של 8,000 לקוחות, כך שמדובר בנתון משמעותי שמביא הצטרפות של עוד יותר מ-5,000 לקוחות בתוך שבוע בלבד, מה שעשוי לעזור לחברת הוט, לצד הגיוס המסורתי שמתבצע בשטח ובמוקד הטלפוני. נכון לנתוני הרבעון הראשון של שנת 2019, מספר המנויים שלה הוט מובייל עומד על 1.307 מיליון לקוחות. עוד מי שמרוויחה מהמהלך זו חברת סאני, שמאפשרת את ההצטרפות למבצע רק דרך החנויות הפיזיות בלבד. המהלך עוזר להביא לקוחות פוטנציאלים שעשוים לרכוש מוצרים נלווים או להתחדש בסמארטפון חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully