וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משבוע להשקה: החידושים הצפויים באייפון הבא של אפל

5.9.2019 / 7:30

ביום שלישי בשעה 20:00 שעון ישראל זה יקרה: אפל תפתח את אירוע השקת האייפון החדש ממטה החברה בקופרטינו שבקליפורניה, ותציג שלושה אייפונים: האייפון 11R, ה-11 הרגיל וה-11 מקס. רגע לפני ההשקה, אספנו את כל השמועות העדכניות

הדמייה אייפון 11 מערך צילום משולש. צילום מסך
לראשונה: מערך צילום משולש./צילום מסך

ב-10 בספטמבר (יום שלישי הקרוב) תקיים את אפל מסיבת העיתונאים השנתית שבמהלכה תכריז על האייפונים החדשים. האירוע יתקיים בקופרטינו, במטה "החללית" החדש שחנכה לפני שנתיים. האירוע יפתח בשעה 20:00 שעון ישראל, מתוך אולם "סטיב ג'ובס" שממנו תציג לעולם את שלושת האייפונים החדשים. הפעם על פי השמועות, האייפונים צפויים להגיע לחנויות ב-20 בספטמבר, ואולי גם השנה, בשונה מהשקות קודמות, ייתכן ונראה בישראל את שלושת האייפונים החדשים בסמוך להשקה העולמית וסוף - סוף, לא נצטרך לבקר במדינות השכנות כדי לרכוש אותו במועד ההשקה העולמית. עוד עולה מהשמועות כי המחירים של האייפונים החדשים צפויים להיות זהים, כשבהשקה הקרובה אפל צפויה לחשוף דגמים בנפח 512 גיגה, דגם שצפוי להיות יקר במיוחד. אספנו את השמועות המבוססות ביותר, וכך מסתמנים שלושת האייפונים הבאים.

מערך צילום משולש

אפל צפויה למקם ריבוע בצד שמאל שעליו יונחו שלושה חיישני צילום ונורית הפלאש. לא מעט הדלפות בישרו כי כך צפוי להיראות האייפון החדש, לרבות הדלפות שהגיעו מיצרניות הכיסויים שהחלו כבר בשבועות האחרונים לייצר את הכיסויים החדשים. על פי כל ההדלפות, נראה כי האייפון 11 והאייפון 11 פרו יגיעו עם מערך צילום משולש. ככל הנראה מדובר במערך צילום שיכלול חיישן ראשי, חיישן נוסף לזום אופטי של פי שניים וחיישן שלישי עם עדשה רחבה , בדומה ל-Galaxy S10. מדובר במהלך שאפל לא ביצעה מעולם, ולמעשה החל מהאייפון 7 פלוס, החברה השיקה אייפון עם מערך צילום בעל חיישן אחד או מערך צילום כפול, בהתאם לדגם.למעשה, גם האייפון 11R שיהיה הזול ביותר בסדרה, יגיע עם מערך צילום כפול, במקום מערך צילום שכולל חיישן אחד, בדומה לאייפון Xr. החזית אם תהיתם, צפויה להיות זהה, לרבות חיישן ה-FaceID, כך שבמבט חטוף, נראה כי לא ניתן יהיה להבדיל בין האייפונים החדשים לדור הקודם.

העט של אפל. צילום מסך, צילום מסך
בניגוד למי שסטיב ג׳ובס טען, אפל עשויה להביא את העט אל האייפון./צילום מסך, צילום מסך

הטענה מהירה לצד הטענה אלחוטית של מכשירים אחרים

נראה כי האייפון 11 יהיה הדור האחרון שיגיע עם חיבור ההטענה מסוג ה-Lightning, כשהאייפון הבא יגיע עם חיבור מסוג Type-C שנמצא באייפדים החדשים, במחשבי אפל ובכל הסמארטפונים שהושקו בשנתיים האחרונות. עם זאת, אפל עשויה להוסיף מטען מהיר של 18 וולט כבר בתוך הקופסה. המטען הוצג בשנה שעברה ביחד עם האייפד פרו, וניתן לרכישה בצורה עצמאית, אך נראה כי באפל הבינו כי הצרכנים רוצים הטענה מהירה יותר, וזו אחת מהנקודות הכואבות של הצרכנים. עוד צפויה אפל, בדומה לוואווי ולסמסונג, להוסיף תמיכה בהטענה אלחוטית של מכשירים אחרים. כך לדוגמה, ניתן יהיה להצמיד לגב האייפון את ה-AirPods 2 עם הכיסוי שנטען בצורה אלחוטית, ולהטעין את האוזניות באמצעותו.

מטען מהיר אפל. יח״צ,
לפחות יחסכו לצרכנים כמה מאות שקלים./יח״צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully