וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה חייב להגיע: צעצועי מין שמתחברים לסמארטפון

5.9.2019 / 18:00

על גבול שבין אביזר בריאותי לבין אביזר שמשפר את חיי המין: פגשנו בתערוכת הטכנולוגיה שבברלין, את החברה שמייצרת צעצועי מין שמתחברים לסמארטפון. החברה שיתפה על המוצר החדש שמיועד לגברים ונשים, ואף חשפה כמה נתונים מעניינים

IFA נחשבת לאחת מהתערוכות המגוונות ביותר בעולם הטכנולוגיה. ניתן למצוא בה מוצרים כמו מכונות קפה ומקררים, לצד מסכים וגאדג'טים ואף צעצועי מין. חברת Mystery Vibe, למשל, מציגה בתערוכה את צעצוע המין החדש שלה, Poco. מדובר בויברטור גמיש, גרסה מוקטנת של ויברטור ה"קרשנדו" שראה אור לפני מספר שנים, והוא מותאם לשימוש של נשים או זוגות. לדברי סום רקשיט, מנכ"ל החברה, הדגש בויברטור החדש - כמו גם באלה שקדמו לו - אינו על הטכנולוגיה, למרות שהיותם גמישים מצריכה תכנון הנדסי מסובך. הפוקו, כמו קרשנדו ו-Tenuto שמותאם לגברים, הם מוצרים שנמצאים בטווח שבין עזרים בריאותיים - שמאפשרים להתמודד עם בעיות רפואיות - לבין צעצועי מין. הטכנולוגיה היא רק מה שמאפשר את זה.

זו גם הסיבה לכך שהחברה לא אוספת מידע על שימוש במוצריה, למרות שיש להם אפליקציה המאפשרת לבצע התאמה אישית למנועי הויברטורים. לדברי רקשיט, רק כ-30 אחוז מהמשתמשים בכלל מפעילים את האפליקציה, ואילו הרוב משתמשים במוצרים בלי חיבור לטלפון. אך היות וטכנולוגיה היא מה שמאפשר את כל זה, כל ויברטור חדש של החברה עובר תהליך ניסוי והתאמות. הפוקו, למשל, נמצא עכשיו בידיהם של 1,000 נסיינים ברחבי העולם, שיחזרו לחברה עם הרשמים שלהם ועשויים להשפיע על איך שהמוצר הסופי ייראה כאשר יושק ב-2020.

IFA 2019 MysteryVibe צעצוע מין ויברטור. מייקי לוי, ברלין, מערכת וואלה!
האביזר החדש שהושק בתערוכה./מערכת וואלה!, מייקי לוי, ברלין

ומה אפשר ללמוד מניסוי של אביזר מין בקרב 1,000 איש המפוזרים בעולם? לדברי רקשיט, אי אפשר לקלוע לטעם המיני של העולם עם מוצר אחיד. באסיה, למשל, מעדיפים לדברים מוצרים קטנים ודיסקרטיים. האמריקאים, לעומת זאת, מעדיפים צעצועי מין גדולים יותר, עם מנועים חזקים יותר. ובאופן לא מפתיע בעליל, קל הרבה יותר לספק גברים מאשר נשים.

IFA 2019 MysteryVibe צעצוע מין ויברטור. מייקי לוי, ברלין, מערכת וואלה!
הצעצוע שמתאים לגברים./מערכת וואלה!, מייקי לוי, ברלין

האירופאים בעד צעצועי מין, האמריקאים קצת פחות

IFA האירופאית תמיד הייתה ליברלית יותר בתחום הזה. לפני עשר שנים, דיווחנו כאן בוואלה על השקה של צעצועי מין מבית פיליפס בתערוכה. החטיבה ההיא, אגב, נסגרה מאז, ומנועי הרטט של פיליפס הוגבלו למברשות השיניים של החברה. אך בניגוד לגישה המתירנית של IFA, תערוכת CES האמריקאית הייתה הרבה פחות סבלנית כלפי התחום - עד אשר זה התנקם בה. בשנה שעברה, ברצף החלטות תמוה, הסכימה החברה לתת פרס חדשנות ליצרנית של ויברטור רובוטי מתקדם, Osé, ואז משכו את הפרס וביטלו את השתתפות היצרנית של הויברטור בתערוכה. מנכ"לית החברה, לורה הדוק, פרסמה אז מכתב פתוח להנהלת CES בו התרעמה על המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully