וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: חברת LG משיקה סמארטפון "מתקפל"

חברת LG הציגה בברלין את הביצוע שלה לסמארטפון המתקפל, שמנסה לשלב בין שני העולמות: מסך גדול במיוחד וניידות גבוהה. הסמארטפון המיוחד יגיע עם מסך איכותי, מערך צילום מתקדם ואף מעבד שמע מתקדם. עוד הוא יגיע לישראל בנובמבר הקרוב, ומחירו טרם נקבע

מייקי לוי

ביצוע פשוט לסמארטפון המתקפל: חברת LG הציגה בתערוכת IFA שבברלין, את הגרסה שלה לסמארטפון המתקפל. מדובר בסמארטפון חדש בסדרת ה-G שיזכה לכינוי G8X. הסמארטפון כולל מסך OLED כפול, כשלמעשה מדובר בכיסוי שכולל עוד שני מסכים: מסך בגודל 6.4 אינץ' OLED ומסך חיצוני נוסף עבור התראות בגודל 2.1 אינץ'. ""גם השנה אנו גאים להציג בתערוכת IFA 2019, את הפיתוחים והמוצרים המובילים ביותר של חברת LG, וזו הזדמנות עבורנו לחשוף את החזון המתקדם של המותג, לשנים הקרובות. במסגרת התערוכה אנו מציגים מגוון רחב של טכנולוגיות ומוצרים חדשניים, ביניהם הסמארטפון- G8X עם המסך הכפול, טלוויזיית OLED 8K הראשונה והיחידה בעולם אשר עומדת בתקנים המחמירים ביותר, ועוד". אמר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק ב-LG.

הסמארטפון החדש של LG הינו העוצמתי ביותר שהחברה השיקה עד כה, ולמעשה אף שב-LG לא מגדירים אותו כמכשיר דגל, מדובר בסמארטפון שמתעלה על הביצועים של ה-G8s. הוא תומך בבינה מלאכותית שבאה לידי ביטוי בצילום התמונות, ולראשונה המשתמש יוכל לעבור בין המצלמה הקדמית לבין המצלמה האחורית בזמן צילום וידאו. עוד הסמארטפון יגיע עם שני רמקולים עוצמתיים, לצד מעבד שמע יוקרתי של חברת מרידיאן ומיקרופון המאפשר הפקה של תכני ASMR. למרות שלא מדובר בסמארטפון שמיועד לגיימרים, הוא יוכל לספק יכולות יחודיות, כשהמסך המשני משמש כבקר וירטואלי שניתן להתאמה בצורה אישית, בהתאם להעדפותיו של המשתמש.

LG G8x. מייקי לוי, מערכת וואלה!
גרסה מיוחדת לסמארטפון המתקפל./מערכת וואלה!, מייקי לוי

ה-G8X מגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ועם פאנל מסוג OLED הנחשב לאיכותי. לסמארטפון כיסוי שכולל מסך נוסף ומאפשר יכולות גבוהות יותר, כשהוא מגיע עם נתונים זהים למסך הראשי. בעת הצורך, ניתן להוריד את הכיסוי ולהסתובב עם המכשיר הראשי בלבד. עוד בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 855, מעבד שמע איכותי בדומה לסמארטפונים האחרים ולראשונה במכשירי LG, גם חיישן קורא טביעות אצבע בתוך המסך. לסמארטופון מערך צילום אחורי כפול: חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 לצילום בתנאי תאורה מאתגרים, ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, מה שמבטיח רמת פירוט יחסית גבוהה בתמונה. החיישן השני של 13 מגה פיקסל יגיע עם עדשה רחבה במיוחד של 136 מעלות. בחזית ניתן למצוא מצלמת 32 מגה פיקסל, ומצלמת 8 מגה פיקסל נוספת שנמצאת בכיסוי. עוד החברה שילבה במצלמה הקדמית מייצב תמונה אופטי ואלקטרוני, למניעת טשטוש ושיפור איכות התמונה.

המסך המשני מגיע בגודל 6.4 אינץ', ברזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג OLED כשבצד השני, ניתן למצוא מסך נוסף של 2.1 אינץ' עם תצוגת מונו, להתראות ושעה. משקלו 134 גרם, וכשהכיסוי מחובר לסמארטפון, שניהם שוקלים 326 גרם יחדיו. הסמארטפון צפוי להגיע בנובמבר הקרוב לישראל, וכפי שאפשר לצפות מ-LG, הוא ככל הנראה יושק עם תג מחיר אטרקטיבי, ואולי הזול ביותר בעולם בדומה ל-G8s.

הכותב הינו אורח חברת LG בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully