וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים: שלושה מחשבים ניידים מומלצים עד 3,000 שקלים

7.10.2019 / 6:25

עד 3,000 שקלים בלבד: חוזרים ללימודים ומחפשים מחשב נייד שיעשה את העבודה אבל לא יעלה יותר מדי? אספנו עבורכם שלושה מחשבים מומלצים שבתחזוקה נכונה, ישרתו אתכם לאורך כל תקופת הלימודים ואפילו מעבר

היום הראשון ללימודים באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע, אוקטובר 2018. ראובן קסטרו
היום הראשון ללימודים באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע, אוקטובר 2018/ראובן קסטרו

שנת הלימודים האקדמית תפתח בסוף החודש, ואם טרם הצטיידתם במחשב נייד, זה הזמן הטוב ביותר. רשתות השיווק מציעות מבצעים והנחות של מאות שקלים, ועד מחיר של 3,500 שקלים, תוכלו למצוא מחשבים נהדרים שעם התחזוקה הנכונה, הם יוכלו ללוות אתכם במשך כל התואר. מומלץ לבחור במחשב עם מעבד של אינטל מדגם Core i3 או Core i5, היקר והחזק יותר. i5 מתאים לשימוש אינטנסיבי ואין באמת צורך בהשקעה במעבד i7 מתקדם יותר. רזולוציית המסך המומלצת היא Full HD, אך כדי לחסוך, אפשר להסתפק גם במסך HD, בעיקר אם השימושים העיקריים של המחשב הם גלישה ברשת ועבודה על מסמכים. גם סרטונים ייראו טוב מאוד במסך כזה, והחיסכון משמעותי.

לתפרנים: X409FA של אסוס

המחשב של אסוס מציע מפרט יחסית בינוני, אך במחיר של 2,083 שקלים בלבד. הוא מגיע עם מעבד Core I3 מהדור השביעי, שיאפשר ביצועים ממוצעים, 8 גיגה זיכרון RAM וכונן SSD בנפח 256 גיגה. עוד הוא כולל מסך בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית FullHD, ולמרות גודל המסך שנחשב ליחסית גדול, הוא שוקל 1.9 קילוגרם בלבד. המחשב אינו אידיאלי למשימות מורכבות, אך הוא מתאים לאלו שרוצים לחסוך בכסף ולהשתמש בעיקר במעבדי תמלילים כמו גוגל דוקס, וורד ועוד. למחשב אחריות למשך שנה עם איסוף והחזרה בבית הלקוח, כך שמדובר ביתרון משמעותי. כאמור, מחירו 2,083 שקלים במבצע, והוא מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10. אם אתם מחפשים מחשב נייד בעלות הזולה ביותר, שמספק את הצרכים הבסיסיים, זוהי העסקה הטובה ביותר שתוכלו לבצע.

מחשב נייד asus. צילום מסך, צילום מסך
המחשב הנייד של אסוס/צילום מסך, צילום מסך

למי שאכפת לו מעיצוב: המחשב נייד של HP

המחשב של HP הוא הסולידי ביותר ברשימה, ומגיע בצבע לבן, כשמסגרת המסך הינה בצבע שחור. למרות שקשה להפתיע בעיצוב המחשבים, ובסך הכל כולם זהים, הוא היחיד שהצליח להתבלט מול כולם. עוד הוא כולל שני רמקולים שהותאמו על ידי מומחי B&O, כך שחווית האודיו עשויה להיות טובה יותר ממחשבים אחרים בקטגוריה. הוא מגיע עם מסך בגודל 14 אינץ' ברזולוציית FullHD וציפוי נגד השתקפות, בלב המחשב נמצא המעבד Core I5 מרובע ליבות מהדור השמיני, 8GB זיכרון RAM, וכונן קשיח 256GB SSD. הוא נמכר במחיר של 2,850 שקלים, והמפרט שלו יספיק לביצועים בינוניים בהחלט, כך שאם עיסוקכם הוא בעיקר אל מול מעבדי התמלילים, הוא צפוי לעשות זאת בקלות יתרה.

מחשב HP. צילום מסך, צילום מסך
המחשב הנייד של HP/צילום מסך, צילום מסך

לביצועים: לנובו IdeaPad S340

המחשב של לנובו מביא את הביצועים הטובים ביותר ברשימה, במחיר של 2,984 שקלים במקום 3,640 שקלים, במבצע לחודש הקרוב. הוא מגיע עם מסך בגודל 14 אינץ', ברזולוציית FullHD וציפוי נגד השתקפויות, כך שניתן לעבוד עם המסך גם בשמש. בלב המחשב ניתן למצוא מעבד אינטל Core I5 מרובע ליבות, מהדור השמיני. עוד הוא מצוייד עם 8 גיגה זיכרון RAM, כרטיס מסך Nvidia MX230. לא מדובר בכרטיס מסך שיאפשר לבצע עריכות וידאו מתקדמות, או הרצת משחקים עתירי גרפיקה, אך זהו בהחלט כרטיס מסך שיספק יכולות שהן קצת מעל הממוצע. אל כל זה מצטרף כונן קשיח SSD של 256 גיגה. עוד הוא מצוייד עם 8 גיגה זיכרון RAM, כרטיס מסך Nvidia MX230. לא מדובר בכרטיס מסך שיאפשר לבצע עריכות וידאו מתקדמות, או הרצת משחקים עתירי גרפיקה, אך זהו בהחלט כרטיס מסך שיספק יכולות שהן קצת מעל הממוצע. אל כל זה מצטרף כונן קשיח SSD של 256 גיגה. בשונה מהמחשבים האחרים ברשימה, הוא מגיע עם מצלמת רשת עם תריס אותו ניתן לסגור להבטחת פרטיות מקסימלית, וזוג אנטנות WIFI, שמכפילות את טווח האינטרנט.

מחשב נייד Lenovo IdeaPad S340. צילום מסך
המחשב הנייד של לנובו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully