וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני, אמזון, נטפליקס ואפל: מלחמת שירותי הסטרימינג עולה שלב

7.10.2019 / 4:02

דיסני, אמזון, נטפליקס ואפל נלחמות והצרכנים מרוויחים: בנובמבר ישיקו דיסני ואפל את שירותי הסטרימינג שיציעו מחירים זולים יותר משל אמזון והיצע תכנים חדש ומגוון. כעת התחרות עולה שלב, כשדיסני אוסרת על פרסום של נטפליקס ואמזון תאסור התקנת דיסני פלוס בסטרימרים

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

בנובמבר זה קורה: ענקיות המדיה והטכנולוגיה דיסני ואפל ישיקו את שירותי הסטרימינג, וכעת נראה כי התחרות עולה שלב. דיסני אסרה על הצגת פרסומות נטפליקס בערוצי ענקית הבידור, כצעד לקראת ההשקה המתוכננת ב-12 בנובמבר. עם זאת נראה כי דיסני תאפשר בשלב זה הצגת פרסומות של נטפליקס בערוץ ESPN שבבעלותה. בשנה החולפת, נטפליקס השקיעה כ-1.8 מיליארד דולרים בפרסום, כש-99.2 מיליון דולרים הושקעו בפרסומות בטלוויזיה. 13 אחוז מתקציב הפרסום בטלוויזיה, שולם לידי דיסני, כך שהיא הרוויחה 13 מיליון דולרים מנטפליקס.

נראה כי דיסני החליטה לפגוע רק בנטפליקס, כשאמזון, אפל ושירות הטלוויזיה Comcast, כן יוכלו להמשיך לפרסם בערוצי דיסני. נראה שגם אמזון נקטה בשיטה דומה, כשעל פי הדיווחים היא לא תאפשר לדיסני לשווק את השירות באמצעות חנות האפליקציות שבסטרימרים של אמזון. דיסני פלוס יושק בארצות הברית וקנדה ב-12 בנובמבר, והשירות יציע את Star Wars, תכני מארוול ותכני דיסני נוספים. מנוי חודשי יעלה 6.99 דולרים. מדובר במחיר זול יותר משל נטפליקס שמציעה חבילה בסיסית ב-8.99 דולרים.

דיסני פלוס. צילום מסך
דיסני פלוס/צילום מסך

ב-1 בנובמבר חברת אפל תשיק את שירות TV פלוס, ובשונה מדיסני, אפל תשיק את השירות ביותר מ-150 מדינות, לרבות ישראל. אפל נקטה בתמחור אגרסיבי עוד יותר: חמישה דולרים לחודש. עוד מציעה מנוי חינם למשך 12 חודשים, למי שירכוש אייפון, אייפד או מקבוק. בשיחה שנערה עם גורם בכיר בתעשייה, נמסר לוואלה! TECH כי ההטבה שעליה הכריזה אפל, תוצע גם בישראל. השירות יציע תכנים בלעדיים כמו תוכנית הבוקר, סדרה בכיכובה של ג'ניפר אניסטון (בקאמבק טלוויזיוני ראשון מאז "חברים"), וריס ווית'רספון, שמתאחדות שוב על המסך. הקומדיה עוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של הפקת תוכנית בוקר טלוויזינית ועל פי הדיווחים, מדובר בסדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה עד כה, אף יותר ממשחקי הכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully