וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת באנדרואיד: מאפשרת נעילה באמצעות טביעת אצבע

3.11.2019 / 11:24

אחרי חודשים בהם הפונקציה הייתה זמינה אצל משתמשי האייפון, כעת ווטסאפ מתעדכנת באנדרואיד ומאפשרת נעילת את האפליקציה באמצעות טביעת אצבע. ארבע לחיצות וגם אתם תוכלו לנעול את האפליקציה ולשמור על הפרטיות

ווטסאפ. ShutterStock
משתמשי אנדרואיד? מעתה תוכלו לנעול את ווטסאפ ללא אפליקציית צד שלישי./ShutterStock

משתמשי ווטסאפ באנדרואיד? יש לנו חדשות טובות. אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם ובישראל, מתעדכנת ותאפשר לכם לנעול את האפליקציה ולפתוח אותה באמצעות טביעת אצבע. האפשרות נתמכת בסמארטפונים שכוללים את החיישן הביומטרי, והיא זמינה אחרי מספר חודשים בהם הייתה זמינה במכשירי האייפון, באמצעות טכנולוגיית זיהוי הפנים FaceID. מדובר בבשורה למאות מיליוני משתמשי ווטסאפ באנדרואיד, שכעת לא יצטרכו להשתמש באפליקציות צד שלישי כדי לנעול את האפליקצייה, ויוכלו לעשות זאת באמצעות תפריט ההגדרות שבאפליקציה.

כיום המשתמשים סובלים מחוסר בפרטיות, במיוחד אם הסמארטפון שלהם ללא נעילה ויש עיניים חטטניות בשטח. אחד היתרונות בטביעת אצבע, זה שמדובר באמצעי נעילה ביומטרי, כלומר ללא סיסמה ומבוסס . כדי להפעיל את האפשרות, ראשית וודאו כי האפליקציה מעודכנת לגרסה האחרונה (היכנסו לחנות האפליקציות, חפשו את ווטסאפ, לחצו על האפליקציה ובדקו שאין עדכון זמין. במידה ויש, הורידו אותו והמתינו עד לסיום התהליך. אחר כך היכנסו לתפריט הבא: הגדרות > חשבון > פרטיות > נעילת טביעת אצבע. ברגע שתפעילו את הפונקציה, כל כניסה ויציאה תדרוש מכם להזדהות באמצעות טביעת אצבע. בכל רגע נתון תוכלו להסיר את הזיהוי באמצעות כניסה לתפריט ההגדרות וכיבוי הפונקציה.

נעילת טביעת אצבע בווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
וודאו שהאפליקצייה מעודכנת./צילום מסך, צילום מסך

לפני שלוש שנים החלה ווטסאפ להצפין התכתבויות בין משתמשים. מדובר בהצפנה מקצה לקצה, מה שמבטיח שאין אף אחד בדרך שקורא את ההודעות. נושא הפרטיות הינו דבר שעמד לנגד עיניו של מייסד ווטסאפ, יאן קום, מי שמכר את השירות תמורת 16 מיליארד דולר. קום עמד ברשת ווטסאפ גם מתוך פייסבוק, אולם שם נקלע בחודשים האחרונים למשבר עם מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק "טעיתי כשמכרתי את ווטסאפ לפייסבוק", אמר באחת השיחות. כאמור, לקום היה חשוב נושא הפרטיות ולדאוג שהפלטפורמה תהיה נקייה מפרסומות, אולם בפייסבוק רצו להחזיר את ההשקעה ולהתחיל למכור פרסומות גם בווטסאפ, מה שככל הנראה גרם לעזיבת קום.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully