וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אמזון משיקה אתר בעברית: תציע משלוחים בחינם ברכישות מעל 49 דולרים

11.11.2019 / 10:12

לראשונה בישראל: אמזון משיקה אתר בעברית ומציעה הטבת משלוח חינם ללקוחות בישראל בהזמנות מעל 49 דולרים. "אנו הופכים את חווית הקנייה עבור לקוחותינו הישראלים ודוברי העברית אפילו לטובה ונוחה יותר", אמרו באמזון

אמזון. ShutterStock
אמזון/ShutterStock

אמזון משיקה אתר בעברית ומציעה לרגל ההשקה משלוחים בחינם לרכישות מעל 49 דולרים: בספטמבר האחרון אמזון נכנסה לישראל בצורה רשמית, והשיקה תוכנית שילוח מקומי. בשלב זה אמזון לא מפעילה מחסן ושירותים לוגיסטים, אלא רק הציעה שטח פרסום לחנויות המקומיות. ההשקה של אמזון נתקלה בתגובות פושרות למדי, כשמרבית מהמוצרים זמינים במחירים יקרים יותר, מאחר וכוללים עמלת המרה מדולר לשקלים ודמי משלוח.

"אנו מחדשים ללא הפסקה בשם הלקוחות שלנו, ויחד עם ההשקה היום אנו הופכים את חווית הקנייה עבור לקוחותינו הישראלים ודוברי העברית אפילו לטובה ונוחה יותר", אמר סמיר קומאר, סגן נשיא Amazon Exports and Expansion. "הלקוחות ביקשו חווית קנייה בעברית, עם גישה לפריטים הזמינים לשילוח אליהם ובמטבע המקומי שלהם. הצגת השפה העברית, והטבת המשלוח החינמי ב-Amazon.com ללקוחות שלנו בישראל, מפשטת את הגלישה, הרכישה והמשלוח של מיליוני פריטים".

אמזון משיקה אתר בעברית. צילום מסך, צילום מסך
האתר של אמזון זמין בעברית./צילום מסך, צילום מסך
משלוח חינם לישראל באמזון. צילום מסך
מעתה יש משלוח חינם לישראל באמזון/צילום מסך

מבדיקה קצרה, עולה כי לא כל המוצרים נשלחים לישראל בחינם וישנן קטגוריות שלמות שלא נכללות במבצע. עם זאת, המוצרים שכן נשלחים צריכים להיות מסופקים על ידי אמזון. עוד בשורה חשובה היא שאמזון לראשונה מאפשרת תשלום באמצעות שקלים, כמטבע ברירת מחדל. למעשה, עד כה הציעה אמזון תשלום בדולרים ואפשרה להמיר את התשלום לשקלים בקופה. כעת, השקל הפך לאחד מ-63 סוגי המטבעות באתר. כך הלקוחות יוכלו לראות בבירור את מחיר המוצרים, עלויות משלוח, והערכה של עלויות המכס והמיסים. עוד אמזון מתאמת את עמילות המכס עבור הלקוח כך שלא תהיינה הפתעות בזמן הקנייה או המשלוח. החזרת מוצרים לאמזון היא קלה יותר עכשיו עם השקת תוויות החזרה ששולמו מראש. לקוחות יוכלו לקנות מוצרים ממגוון רחב של קטגוריות כגון מוצרי אלקטרוניקה, ספרים, ביגוד, הנעלה, צעצועים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully