וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים ברחבי העולם ובישראל מדווחים: "שירותי גוגל קרסו"

11.11.2019 / 12:55

גוגל נותרה די יציבה בחודשים האחרונים, עם כמעט אפס קריסות. עם זאת, רק 4 חודשים לאחר הקריסה הקודמת, משתמשים פנו לרשתות החברתיות כדי לדווח שוב ששירותי החברה קרסו. לא ניתן לגשת, בין היתר, לג'ימייל, קלנדר ואנליטיקס

לוגו של גוגל על כתם. ShutterStock
גוגל/ShutterStock

משתמשים ברחבי העולם מדווחים על קריסת כל שירותי גוגל, כך עולה גם מהאתר Downdetector, שמדווח על קריסות כאלו לעיתים תכופות. התקלה משפיעה על משתמשים גם כאן בישראל, ומבדיקה שלנו, בדקות האחרונות, שירותי גוגל לא פעילים. גם ברשתות החברתיות לא רגועים בנושא, והמשתמשים מציפים תלונות על כך ששירותי החברה חדלו מלפעול. רק נזכיר שגוגל מפעילה מיליארדי מכשירי אנדרואיד, כך שגם חנות האפליקציות לא פועלת כרגע. עוד שירות המייל הפופולרי בעולם, שהוא כמובן ג'ימייל, חדל מלפעול בעקבות התקלה. בין היתר, גם גוגל אנליטיקס, הקלנדר ושאר שירותי גוגל אינם פועלים כרגע.

על פי האתר downdetector המספק תמונת מצב על השירותים הללו בזמן אמת, נראה כי התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה, המזרח התיכון לרבות ישראל והחוף המערבי של ארצות הברית. משתמשים מתלוננים כי הם אינם מצליחים להתחבר לשירותים או להשתמש בהם. גוגל טרם התייחסה לבעיות ואין צפי למתי הן יפתרו אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully