וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "מלך האינסטגרם" ששכב עם 17 נשים בשבוע יתמודד לנשיאות?

26.11.2019 / 0:13

דן בילזריאן, לו יש 29 מיליון עוקבים ברשת החברתית, הצהיר ל-TMZ שהוא שוקל להתמודד לנשיאות אחרי טראמפ וייתכן שהוא יעשה את זה מול קניה ווסט - ואם יבחר יפסיק עם הסמים, הסקס והאלכוהול

דן בלזיריאן משתובב/This ls How l Live - Dan Bilzerian (Official Video)

האם דן בילזריאן שחקן הפוקר המיליונר שמכונה "מלך האינסטגרם", ירוץ לנשיאות ב-2024? בראיון שערך ל-TMZ בילזריאן, לו יש למעלה מ-29 מיליון עוקבים באינסטגרם, הכריז חצי בצחוק ש"הוא מתכוון להתמודד לנשיאות מול קניה ווסט" ושווסט עדיף על הילארי קלינטון. בילזריאן הוסיף: "אני חושב שקניה יתמודד נגדי. נראה". כשנשאל האם הוא רציני ובאמת מתכוון להתמודד לנשיאות, ענה: "כן, אני חושב על זה". בילזריאן אמר ל-TMZ שלו ירוץ זה יהיה כרפובליקאי והבטיח שאם יבחר הוא ישנה את דרכיו ויתנזר מסקס, סמים ואלכוהול במשך כל כהונתו.

בלזיריאן בן ה-38, שהונו מוערך ב-150 מיליון דולר, איגד ברחבי העולם עדת מעריצים, כשלחשבון האינסטגרם שלו יש כבר 26 מיליון עוקבים. הוא מקפיד להעלות לשם תמונות של חיי הזוהר שלו, כשהוא תמיד מוקף בעשרות נשים יפהפיות בלבוש מינימלי (או בלעדיו), תמיד במסיבות נחשקות ונוצצות, לא פעם לצד סלבריטאים וכיו"ב.

בלזיריאן סיפר לא פעם על חיי הסקס העמוסים שלו. לדבריו הוא היה מקיים יחסי מין עם 17 נשים בממצוע בשבוע, אולם לאחרונה הוא "מצא את האחת" והתמסד, אם כי לטענתו "שכבתי עם שלוש בחורות אחרות באותו יום, לפני שפגשתי אותה במסיבה".

"אני אתמודד מול קניה ווסט"

הפוליטיקה לא חדשה לבילזריאן, שב-2015 צייץ תמונה שלו עם טראמפ אחרי שזה הודיע שהוא מתכוון לרוץ לנשיאות וכתב ש"אתה צריך לכבד את האנשים שנשארו בלי פילטרים".

מספר שבועות אחרי שטראמפ גבר על הילארי קלינטון ונבחר לנשיאות ארה"ב, בילזריאן התראיין ללארי קינג והסביר מדוע הוא תומך בטייקון לשעבר: "אני לא מסכים עם כל מה שהבנאדם אומר ועושה, אבל אני אוהב את העובדה שהוא אומר מה שהוא חושב ואין לו פילטרים".

עוד בוואלה!

רוצים לחיות כמו "מלך האינסטגרם" ששכב עם 17 נשים בשבוע? עכשיו זה אפשרי

לכתבה המלאה
דן בילזריין עם דונלד  טראמפ. צילום מסך
הפגישה של בילזריין עם טראמפ ב-2015/צילום מסך

כבר ב--2016 הוא ניסה להריץ קמפיין לנשיאות - שנראה ככה

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully