וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתוח של וייז פותר את הבעיה הכי מעצבנת בנהיגה

18.11.2019 / 10:30

וייז וחניוני "אחוזות החוף" בשיתוף פעולה ראשון בעולם: אפליקציית הניווט תעזור להטמיע חיישנים בחניונים תת קרקעים, וכך תאפשר לנווט ליעד גם מקומה מינוס שלוש. החניון הראשון שיזכה לחיישנים הינו החניון העמוס ביותר בישראל

אתר רשמי

בסרטון: נוסעים בכביש 2 דיווחו: האפליקציות וויז ומפות גוגל אינן מזהות את היציאה מז' אל כביש 67

לראשונה בעולם, וייז חונכת בישראל את טכנולוגיית Waze Beacons בתוך חניונים. מדובר בחיישנים (Beacons) המוצמדים לקירות החניון ומאפשרים ניווט תת קרקעי, לרבות הוראות מאיזו יציאה כדאי לצאת מהחניון. גיל דיסטניק, מנהל תחום הביקונים ב-Waze: "אני שמח מאוד שפרויקט הביקונים שלנו מגיע לתל אביב, ובפעם הראשונה - לטובת מנהרה המשמשת כמבואה לחניונים תת קרקעיים. ההתקנה מאפשרת למשתמשי Waze לקבל הוראות ניווט מדויקות, כמו מאיזו יציאה לצאת, ומקדמת את המשימה שלנו להפוך את הניווט לנוח, זמין ורציף בכל מקום - גם מתחת לפני האדמה".

חניוני "אחוזות החוף" ו-Waze, השיקו היום את האפשרות לניווט תת קרקעי במתחם שרונה וקריית הממשלה בתל אביב. ב-Waze מסרו כי זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם. בישראל משתמשים בטכנולוגיה מזה כמה שנים, במנהרות הכרמל ובמנהרות נוספות ברחבי העולם. עם זאת, שיתוף הפעולה עם אחוזות החוף, יהיה הפעם הראשונה בעולם בה מיושמת הטכנולוגיה. בחירת החניון אינה מקרית, ומדובר בחניון העמוס ביותר בישראל, שלעיתים נהגים ממתינים יותר מחצי שעה על מנת לצאת ממנו. כעת, הם יוכלו לנווט ולצפות במפת הפקקים גם במינוס שלוש. כדי ליהנות מהטכנולוגיה, תדרשו להדליק את קישורית הבלוטות', והחיבור יתבצע באופן אוטומטי אל החיישנים במנהרות או בחניונים.

  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully