וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8,400 שקלים והוא שלכם: הסמארטפון המתקפל של וואווי מגיע לחנויות

17.11.2019 / 14:55

אחרי דחייה של מספר חודשים, הסמארטפון המתקפל של וואווי מגיע לחנויות. הסמארטפון זמין רק בסין, במחיר של 8,400 שקלים, וצפוי להגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד ללא חנות אפליקציות. בשלב זה לא ברור האם הוא יושק בעולם

מערכת וואלה!

בסרטון: הסמארטפון המתקפל של וואווי

באיחור של כמה חודשים אחרי התכנון המקורי, וחודשיים אחרי סמסונג, חברת וואווי משיקה באופן רשמי את ה-Foldable Mate X, הסמארטפון המתקפל החדש של החברה. בשלב זה, הסמארטפון יושק רק בסין, ונראה כי יגיע עם גרסת אנדרואיד מותאמת, מאחר והחרם האמריקאי נותר בעינו, וגוגל מנועה מלקיים קשרים מסחריים עם וואווי הסינית. במהלך החודש האחרון, וואוי הגיבה לפניית אתר הטכנולוגיה The Verge וציינה כי היא בוחנת השקה בינלאומית של הסמארטפון.

הסמארטפון של וואווי מגיע עם מנגנון קיפול שונה משל סמסונג או מוטורולה, בכך שהוא מתקפל החוצה ולא פנימה. הוא מגיע עם מסך של 6.6 אינץ' בחזית ומסך של 6.38 אינץ' בגב הסמארטפון. כשהוא נפתח לשניים, גודל המסך עומד על 8 אינץ'. עוד הסמארטפון מצוייד בקישורית מהדור החמישי, מעבד Kirin 980 מבית החברה וסוללת 4,500 מיליאמפר-שעה.

עוד בוואלה!

שלחו לכם סרטון בוואטספ? שימו לב: פירצה חדשה מאפשרת לתוקפים להשתלט לכם על המכשיר

לכתבה המלאה

בעולם דיווחו כי המלאי של הסמארטפון המתקפל אזל בתוך זמן קצר, אך מנגד לא ציינו לגבי זמינות המלאי. בניגוד לסמארטפונים אחרים, נראה כי החלפת מסך תהיה יקרה במיוחד ותעמוד על 380 דולר (1,300 שקלים). סמסונג לעומת זאת, מציעה החלפת מסך במהלך השנה הראשונה. לאחר מכן, כל החלפת מסך תעלה 150 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully