וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקרות ביותר בסדרה: האוזניות החדשות של אפל הגיעו לישראל

20.11.2019 / 6:25

הן היקרות ביותר בסדרת האוזניות האלחוטיות של אפל, אך הן מתיימרות להציע את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש עד כה. סינון רעשים אקטיבי, הטענה אלחוטית ועיצוב חדש. כעת, האוזניות החדשות נוחתות בישראל

איירפודס פרו. אפל, אתר רשמי
האוזניות החדשות של אפל./אתר רשמי, אפל

הן כבר פה באופן רשמי: חברת אפל החלה לשווק את ה-AirPods Pro בשבוע האחרון, באמצעות הנציגים המקומיים כמו אידיגיטל, דינמיקה, באג וחברות נוספות. ההשקה של ה-AirPods Pro, הדור השלישי לאוזניות האלחוטיות של אפל, התבצעה בשקט מוחלט ולא אופייני לאפל. האוזניות הושקו בסוף אוקטובר, כשהן נושאות עמן לא מעט חידושים ושיפורים, כשהעיקרי מביניהם הוא בגזרת העיצוב וסינון רעשים אקטיבי. כעת תוכלו למצוא את האוזניות בישראל ביבוא רשמי החל מ-1,179 שקלים.

האיירפודס נושאות חידושים נוספים כמו בגזרת העיצוב, כשנרתיק ההטענה של האוזניות עוצב בצורה מעט שונה מהדור הקודם. העיצוב כולל מערכת אטימה חדשה גם באוזניות עצמן, כך שלראשונה הן עמידות בפני מים וזיעה, כך שלא מן הנמנע שתתחילו לראות אותן בפעולה גם בחדרי כושר ובחורף המתקרב. כמו כן, האוזניות הללו נקראות פרו בעיקר בגלל השיפור הגדול באיכות השמע שאפל מבטיחה איתן. ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אמרה כי תוכלו למצוא באיירפודס פרו תכונה חדשה בשם "Adaptive EQ", שתתאים באופן אוטומטי את המוזיקה המתנגנת לאוזני המשתמש.

דינמיקה: המחיר הזול ביותר

תוכלו למצוא את ה-AirPods Pro במחיר של 1,179 שקלים בלבד, מה שמציב אותן במחיר הנמוך ביותר שניתן לרכוש בישראל. הרכישה מתבצעת באמצעות האתר ובדינמיקה מבטיחים כי תקבלו את האוזניות בתוך שבעה ימי עסקים בלבד, כשהמבצע מוגבל ליחידה אחת. עוד תוכלו לרכוש את האוזניות גם בסניפי החברה באילת. "איירפודס זה המוצר המרגש ביותר שאפל הוציאו בשנים האחרונות מה שהתחיל כעוד אוזניות התגלה כמוצר מוביל בקטגוריה וגרם לצרכנים רבים לזנוח את האוזניות האחרות ולעבור לאיירפודס לניהול שיחות, למוסיקה ולספורט"' אמר אלי אדדי, מנכ"ל רשת דינמיקה.

אידיגיטל: החל מ-1,299 שקלים

אידיגיטל, יבואנית רשמית של אפל בישראל, מציעה את האוזניות במחיר של 1,299 שקלים. באילת הן נמכרות במחיר של 1,100 שקלים בלבד. איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית איידיגיטל אמרה: "האיירפודס פרו החדשות מוכיחות שגם משהו מושלם אפשר לשפר. אותה הנוחות שכולם אהבו באיירפודס עם עמידות לנוזלים לאבק לכל האפליסטים שעוסקים בספורט ועם מנגנון ביטול רעשים אקטיבי לחוויית סאונד מקסימלית. הביקוש למוצר גבוה כצפוי. אנחנו ערוכים עם מלאי ועושים את כל המאמצים על מנת לספק את הביקוש".

באג: פריסה של עד 36 תשלומים ללא ריבית

רשת החנויות באג מציעה פריסה רחבה עם עשרות סניפים ברחבי ישראל, לרבות מספר סניפים באילת. הרשת מציעה פריסה של עד 36 תשלומים ללא ריבית על ה-AirPods Pro שנמכרות במחיר של 1,219 שקלים או 1,041 שקלים באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully