וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון, אסוס ואיביי: כל מבצעי בלאק פריידי השווים ביותר

29.11.2019 / 6:46

אחרי המתנה ארוכה, מבצעי הבלאק פריידי בעולם כבר כאן. ברשימה ניתן למצוא מבצעים ברשתות המובילות, לרבות מבצעים באמזון, אסוס ואיביי. ברשימת המוצרים, הנחות על בגדים באמזון, מברשות שיניים, ציוד למטבח ועוד

זה קורה: הבלאק פריידי מתקיים היום, ועמו מבצעים בעולם על מגוון רחב של מוצרים. לרגל יום המבצעים, בנק הפועלים מציעה קופון הנחה של 50 דולרים בקניה מעל 100 דולרים, ובנק לאומי מציעה קופון של 20 דולרים ובנק לאומי מציע ללקוחותיו וללקוחות בנק PEPPER, הנחה של 20 דולרים בקניה מעל 50 דולרים. בעקבות העומסים, רוב המבצעים יהיו זמינים במהלך סוף השבוע. בישראל המבצעים זמינים כבר בימים האחרונים, ותוכלו למצוא אותם כאן.

בעקבות מבול המבצעים, אנחנו ממליצים לכם להכין רשימה ולא להתפזר ולקנות מוצרים שלא תצטרכו. מלאי הפריטים המוצע במבצעים השונים הינו מלאי מוגבל ואין לכם באמת זמן להתלבט האם לקנות או לא. התלבטתם? פספסתם את המבצע. מי שיעשה לפני כן שיעורי בית ויהיה מוכן, ידע מה המחיר הממוצע של המוצר שהוא רוצה לקנות והאם המבצע באמת משתלם. עוד אנחנו ממליצים לעבור על הכתבה הבאה, ולוודא שכל מה שאתם קונים יעבור בצורה חלקה לרבות מכס, תקנים וגם תאימות של חשמל.

מבול של מבצעים באמזון ישראל

בקטגוריית האלקטרוניקה אמזון תציע הנחה על ה-Oculus Rift S, על שעוני גרמין ו-30 אחוזים הנחה על כיסויים לסמארטפונים. עוד תציע הנחות על כונני SanDisk ו-WD. בקטגוריית האופנה אמזון תציע הנחה של 50 אחוזים על בגדים לגברים ונשים ממותג אמזון ומשקפי שמש של אוקלי ורייבאן. בקטגוריית היופי והטיפוח האישי, ניתן יהיה למצוא הנחה של עד 45 אחוזי הנחה על מברשות השיניים של פיליפס מסדרת Sonicare וראשים למברשת החשמלית. מוצרי טיפוח של Nivea, Aquaphor ו-Eucerin יוצעו בהנחה של 40 אחוזים. רוב מוצרי הטיפוח נמכרים באמזון במחירים שנמוכים משמעותית מישראל, ובנוסף להנחה תוכלו לחסוך עשרות שקלים לעומת קנייה בישראל. עוד תציע הנחה של 30 אחוזים על מכונות גילוח של פיליפס, 40 אחוזים על מוצרי קוסמטיקה ובשמים ועד 60 דולרים הנחה על מוצרי פיטביט.

לעמוד המבצעים המלא לחצו כאן.

גריל חשמלי של חברת Tefal

על הגריל של Tefal תוכלו לבשל סטייקים, דגים ועוד בתוך הבית. מדובר בדגם פלוס, עם המשטח בישול הגדול ביותר שהחברה מציעה. עוד הוא מגיע עם משטחים נשלפים לניקיון נוח ומהיר, הגדרות אוטומטיות וחיישן בישול שיוכל לעזור לכם לבשל את האוכל במידת העשייה המדוייקת. הגריל נמכר במחיר של 85 ליש"ט, ואחרי מע"מ ודמי משלוח, הוא יעלה 130 ליש"ט, כלומר 582 שקלים. את הגריל תוכלו למצוא כאן.

מחבטי טניס, כדורי כדורסל ועוד

אמזון מציעה אלפי קטגוריות שנשלחות על ידה, ואחת מהן זו הקטגוריה של מוצרי הספורט כמו כדורי כדורסל, מחבטי גלוף, מחבטי טניס, כדורי רשת ועוד. ברשימת המוצרים, ניתן למצוא כדורי כדורסל החל מ-19 דולרים, מחבטי טניס בהנחות של עד עשרות שקלים, וגם כדורי טניס. עוד ניתן למצוא מחבטי גולף ועוד. את הרשימה המלאה ניתן למצוא כאן.

מברשות שיניים חשמליות של פיליפס

פיליפס מציעה את סדרת מברשות השיניים Sonicare שזוכה להצלחה ברחבי העולם ומתחרה אל מול מברשות השיניים של Oral B. מדובר במרשת שיניים מעט שונה, כשהראש רוטט ולא מסתובב בדומה ל-Oral B. לרגל הבלאק פריידי, בפיליפס מציעים הנחה של עד עשרים דולרים. כך לדוגמה סדרת 5100 שנמכרת ב-89 דולרים, מוצעת כעת במחיר של 69 דולרים. מאחר והמוצר נמכר על ידי אמזון, תוכלו ליהנות ממשלוח חינם, ולפיכך גם לא תטצרכו לשלם מע"מ, מאחר והמחיר הסופי יעמוד על 69 דולרים, כלומר 238 שקלים. בעמוד תוכלו למצוא מברשות שיניים נוספות.

פיג'מות ובגדים לילדים החל מ-34 שקלים

מותג הבגדים קרטרס, בדומה לרוב החברות בעולם, מציע חנות באמזון ולרגל הבלאק פריידי, מרבית מהפיג'מות לילדים נמכרות בהנחות. כך לדוגמה, שתי פיג'מות לילדים נמכרות ב-35 שקלים, וניתן למצוא ברשימה מגוון רחב של מוצרים כמו נעליים, חולצות מכופתרות, ג'קטים ועוד. לרשימת המבצעים המלאה לחצו כאן.

כוננים קשיחים של Western digital בהנחה

חברת Western digital מציעה את מוצרי ואת מוצרי SanDisk, מי שנרכשה על ידה לפני מספר שנים, בהנחה משמעותית. ברשימה ניתן למצוא כרטיסי זיכרון בנפח 512 גיגה ב-64 דולרים במקום 100 דולרים (הנחה של 36 אחוזים), דיסק און קי בנפח 128 גיגה ב-18 דולרים במקום 29 דולרים, כוננים קשיחים מבוססי SSD (כוננים מהירים במיוחד) בנפח 2 טרה בייט ב-199 דולרים במקום 249 דולרים, כונן קשיח חיצוני ב-49 דולרים במקום 69 דולרים ועוד. כל המוצרים נשלחים לישראל בחינם. יש לשים לב כי במידה והרכישה תהיה מעל 75 דולרים, אל התשלום יתווסף מע"מ בגובה של 17 אחוזים. לעמוד המבצעים לחצו כאן.

מכונת גילוח פיליפס ב-66 שקלים

פיליפס ידועה כאחת מהחברות המובילות ביצור מכונות גילוח ותספורת. לרגל הבלאק פריידי, היא מציעה את מכונת הגילוח MG5750 ב-19 דולרים בלבד. המכונה מגיעה עם 18 מסרקים להתאמת התספורת. מדובר במשלוח של אמזון, כך שאם סך סל המוצרים יעמוד על 45 דולרים ומעלה, תוכלו ליהנות ממשלוח חינם. במידה ולא, תשלמו עוד עשרה דולרים על משלוח עד הבית.

מצלמת Lumix 4K בהנחה של 38 אחוזים

מותג Lumix מגיע מבית פנסוניק, חברה שנחשבת לאחת מהמובילות בתחום הצילום. לרגל הבלאק פריידי, היא מציעה את מצלמת ה-Lumix DC-ZS60K בהנחה משמעותית. למצלמה זום אופטי של פי שניים, עם עדשות של חברת Leica הנחשבת בתחום, עוד היא כוללת חיישן 18 מגה פיקסל, ומסוגלת לצלם וידאו ברזולוציית 4K. המצלמה נמכרת ב-248 דולרים, ועל סכום זה יש להוסיף 50 דולרים מע"מ ודמי משלוח. בסך הכל, המצלמה תעלה 1,036 שקלים עם משלוח עד הבית.

אסוס: 25 אחוזי הנחה

אתר Asos הפך למוקד עלייה לרגל של אלפי אם לא עשרות אלפי ישראלים, בכל מה שקשור לביגוד והנעלה. האתר הבריטי מספק בשורה בכל מה שקשור להיצע המוצרים ולמחירים הנמוכים במיוחד. עוד לאתר מערך לוגיסטי פנומנלי, שבתוך כמה ימים מרגע הרכישה תקבלו את המוצר אליכם הביתה, ומציע מנגנון נוח להחזרות מוצרים שלא במידה הנכונה. כעת האתר מציעה הנחה של 25 אחוזים על כל המוצרים, לרבות מוצרים שכבר בהנחה. כדי ליהנות מההנחה השתמשו בקוד הקופון BIG25.

איביי: הנחות עד ה-Cyber Monday

באיביי החלו עם מבצעי הבלאק פריידי וה-Cyber Monday כבר אמש (חמישי), והשיקו את מבצעי חג ההודיע האמריקאי שימשכו לאורך שבוע שלם עד יום שלישי ה-3 בדצמבר. איביי תציע מגוון רחב של מוצרים כמו של אדידס, גוגל, אפל, נינג'ה, דייסון ומוצרי אלקטרוניקה נוספים. את רשימת המבצעים המלאה תוכלו למצוא כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully