וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תיפלו בפח: כל מה שאתם צריכים לדעת על מבצעי בלאק פריידי

28.11.2019 / 10:02

חודש נובמבר ידוע בתור "חודש המבצעים" ונפתח עם מבצעים מקומיים בחנויות אינטרנטיות ישראליות. רגע לפני שאתם קונים באלפי שקלים, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה ותוכלו לחסוך עוגמת נפש עם מוצרים שאולי לא יעבדו בישראל וגם אלפי שקלים על מכס

מה זה בעצם בלאק פריידי?/מערכת וואלה! News בהגשת שרון טרקניסקי

יום שישי השחור, הבלאק פרידי יחל בעוד יומיים, וגם המבצעים שיהיו זמינים בחו"ל עתידים להיות "מוגזמים" כשמגוון רחב של מוצרים יוצע בהנחות משמעותיות. בעבר החגיגה הייתה מצומצמת ורוב המבצעים היו בחנויות הפיזיות, אולם הודות לאמזון, איביי ואתרי הסחר המקוונים, המבצעים האלו יצאו מגבולות החנויות וגם אתם תוכלו ליהנות מהם. רגע לפני שחג המבצעים מגיע.

השתמשו בחברות שילוח באתרים שלא שולחים לארץ

לכבוד הבלאק פריידי וסייבר מאנדיי, חברות השילוח כמו DealTas מציעות מבצעים במשלוחים לישראל. למעשה, DealTas ושירותים דומים, מציעים כתובת בארצות הברית, שאליה תוכלו לשלוח את המוצרים שלא נשלחים לישראל. אותם שירותים, יבצעו את כל פעולת הלוגיסטיקה והשילוח עד לישראל. לרגל הבלאק פריידי, ב-DealTas מציעים את הצעת השילוח המשתלמת ביותר כמו אחסון עד 30 יום בחינם, הטסת חומרים דליקים בחינם, איחוד חבילות בחינם, צמצום נפח ואריזה מחדש בחינם, החזרה לספק במידת הצורך (כמו נעליים), בחינם וביטול שילוח בחינם. משלוח עד 1 ק"ג יעלה 20 דולרים עם משלוח עד הבית.

"אנחנו עובדים מסביב לשעון בצוות מתגובר של 32 איש. מגיעות לפה משאיות. המשאית מגיעה, פורקת את כל החבילות שיש בה, החבילות ממתינות לקליטה שלנו במחסן, המחסן קולט את החבילה לחשבון הלקוח, הלקוח מקבל מייל שהגיעה חבילה, ואז הלקוח יכול לבחור אם הוא ירצה לאחסן ואז הוא לא עושה שום דבר או שהוא רוצה לשלוח ישר את החבילה לישראל. כבר בקליטה אנחנו מצמצים את הנפח אלא אם כן ביקשתם אחרת", אמר יניב קוטר, הבעלים של DealTas.

הכינו רשימת מוצרים שתרצו לרכוש

מלאי הפריטים המוצע במבצעים השונים הינו מלאי מוגבל ואין לכם באמת זמן להתלבט האם לקנות או לא. התלבטתם? פספסתם את המבצע. מי שיעשה לפני כן שיעורי בית ויהיה מוכן, ידע מה המחיר הממוצע של המוצר שהוא רוצה לקנות והאם המבצע באמת משתלם. פתחו את אתרי ההשוואות, חפשו את המוצרים שאתם רוצים ורשמו את המחיר הממוצע. אם מדובר במוצר חשמלי כמו בלנדר או מיקסר, צריך לזכור שאל זה תצטרכו להוסיף עלויות משלוח וממיר מתח שעולה כמה מאות שקלים, מה שהופך את הרכישה לפחות אטרקטיבית. אם יש לכם ספק, תשאלו בקבוצות השונות ויעזרו לכם, אבל אל תרכשו מוצרים רק כי אתם חושבים שזה מחיר טוב. לא מעט אתרים מעלים את המחירים פי שניים כדי להציע "הנחה" פיקטיבית.

עוד בוואלה!

הם כבר כאן: מבצעי הבלאק פריידי בישראל

לכתבה המלאה

השתמשו באתרי קאשבק לפני כל רכישה והשתמשו בכסף שאמזון מחלקת

ליאור ש', מהאתר Flying Out, ממליץ להשתמש באתרי קאשבק. האתרים המובילים לרוב מציעים 2% עד 10% החזר לרכישות באמזון. באופן כללי ישנם מוצרים שברכישתם ניתן לקבל החזר גבוה יותר באופן שיגרתי ובפרט המוצרים של אמזון עצמה (לרבות שירות פריים כפי שציינתי קודם). בין מוצרי אמזון השונים אני ממליץ בחום על FireTV Stick ומבין אתרי הקאשבק המובילים, אני ממליץ בעיקר על TCB ועל Ebates.

עוד הוא ממליץ להשתמש בכסף שאמזון מחלקת בהורדה ושימוש באפליקציה או בטעינת כסף לחשבון.
באתר ניתן להטעין 100 דולר לחשבון אמזון, כך שאם אתם מבצעים רכישות תכופות, פשוט הטעינו 100 דולרים ותקבלו 10 דולרים נוספים במתנה, כלומר הנחה של עשרה אחוז. עוד מציעה אמזון כסף בהורדה ושימוש באפליקציה; ההצעה זמינה רק לחשבונות אמריקנים, רק למשתמשים חדשים באפליקציה ורק למנויי שירות פריים (לא כולל אלו בחודש ניסיון). במסגרת ההצעה ניתן קרדיט של 10 דולרים (35 שקלים) לאחר הורדת האפליקציה והתחברות ראשונה, 10 דוחרים נוספים לאחר רכישה ראשונה באפליקציה ו-5 דולרים (17 שקלים) נוספים לאחר שימוש ראשון בפונקציות המצלמה באפליקציה או אלקסה.

הירשמו לאתרי הקניות כבר היום

ביום שישי הקרוב יחל יום הקניות אבל לשמחתנו, כבר בימים האחרונים ראינו לא מעט מבצעים ועוד מבצעים נוספים יעלו מחר לחנויות. הירשמו לאתרי הסחר כבר היום, כך שלא תצטרכו להתעכב ברגע הרכישה. אמזון מציעה חשבון "פריים" שמציע הנחות ובעיקר - זמני משלוח די קצרים. חשבון אמזון פריים בבריטניה הוא משתלם במיוחד ומעניק לא מעט הנחות במשלוחים. בעבר אמזון ביצעה משלוחים בחינם לישראל ואחר כך שינתה את התקנון רק לחבילות נבחרות וזמן קצר אחר כך גם את זה היא הסירה וכעת המשלוחים עולים כסף ולא מעט. אם תעשו חשבון פריים שהוא חינם לחודש ימים, תוכלו לקבל הנחה משמעותית במשלוחים. כמובן, אל תשכחו לבטל את המנוי ברגע שתסיימו להזמין, אלא אם אתם רוכשים מתמידים באמזון, מה שעשוי להיות משתלם בטווח הארוך.

בצעו את הקניות רק דרך המחשב שלכם והתמקדו באתרים הגדולים

אם אין לכם זמן לחפש, היכנסו לאתרי הסחר המקוון הגדולים כמו אמזון, איביי עלי אקספרס וכו'. רוב המבצעים הגדולים מופיעים שם והמבחר הוא כמעט ואינסופי. אם אתם מתכננים לעשות קניות רציניות, מומלץ שתעשו את זה דרך המחשב. לא מעט אתרים קרסו ביום שישי השחור, לרבות אמזון שקרסה לאחרונה בגלל יום המבצעים "פריים". היכנסו דרך מחשב, הישארו קרובים לראוטר וכך תבטיחו יציבות מרבית ואיכות גלישה טובה בזמן שאתם משוטטים באתרי הקניות ביחד עם עוד מיליוני אנשים.

חוסכים כסף אבל בסוף משלמים עוד כמה מאות שקלים על מע"מ ומסים

בבלאק פרידיי נראה מבצעים וחסכון של אלפי שקלים, אבל אל תשכחו שיש מע"מ ומסים שעשויים להיכנס לתמונה ולשנות את אטרקטיביות המוצר. עד 75 דולרים המוצרים פטורים ממס - ייבוא. ייבוא מוצרים בשווי של 75 עד 500 דולרים יחוייב במע"מ על כל המוצרים ומס קנייה במידה ויש על החבילה. מוצרים מעל 500 דולרים יחוייבו במס קניה ומע"מ. עוד חשוב לדעת מעל ל-100 דולר תשלמו אגרה בסך של 18 שקלים, מעל ל-500 דולר תשלמו אגרה בסך של 59 שקלים ומעל 1,000 דולרים תשלמו אגרה של 77 שקלים ועוד שחרור פרטני בסך של 215 שקלים. את טבלת רשות המסים המלאה תוכלו למצוא כאן.

בטיחות ושמירה על איכות המוצר

ברכישת מוצר באשר הוא, מומלץ להסתכל באתר הרשמי על הוראות התחזוקה. אם זה בגדים אז לדעת איך לכבס אותם ואם מדובר במוצרי חשמל - חייבים להסתכל על המתח של המוצר. במידה ורכשתם מוצר חשמל בעל מתח מתאים לארץ, תוכלו להשתמש במתאם פשוט שעולה כמה שקלים בודדים. אולם אם רכשתם מוצר חשמל מארצות הברית, רוב הסיכויים כי המוצר מגיע במתח של 110V ובארץ מתח החשמל הינו 220V. את המדריך המלא לקניית מוצרי חשמל תוכלו למצוא כאן. אולם במידה ורכשתם מוצר במתח של 110V, אסור לחבר אותו לחשמל מכיוון שהוא עשוי להתלקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully