וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא כל כך מסובך לגהץ: בדקנו את המגהץ החדש של סטימרי

1.12.2019 / 14:35

פעולת הגיהוץ היא לא פשוטה, בטח שלא לדור הצעיר. אבל במיוחד עבורו ועבור מי שמחפש מגהץ איכותי ופשוט, חברת סטימרי השוודית השיקה את הסיטרוס 2, מגהץ קיטור חדשני ובעיקר חסכוני. האם הוא שווה את הכסף?

סטימרי. יח"צ,
לא צריך לדעת איך לגהץ./יח"צ

גיהוץ בגדים זו משימה לא פשוטה למי שלא יודע איך להשתמש במגהץ, ולרבים, בעיקר לדור הצעיר, זו בעיקר משימה מורכבת. צריך לרכוש משטח גיהוץ ייעודי, מגהץ איכותי שלא ישרוף את הבגדים וכמובן לצבור ידע וניסיון בביצוע המשימה. במיוחד בשביל אלו שמחפשים מגהץ פשוט שיעשה את העבודה בכל תנאי השטח, ובלי ידע מוקדם, חברת Steamery השוודית פיתחה את המגהץ אדים הייחודי, סיירוס 2 שמתאים לכל סוגי הבגדים, למעט זמש ועור. סטימרי השוודית חשבה על כל פרט ופרט, החל מהאריזה המושקעת והמוקפדת, ועד למגהץ שמונח בפנים ומגיע בצבעים ייחודיים.


החברה השוודית פיתחה עוד מגוון רחב של מוצרי מלתחה כמו מכונת גילוח לכדוריות על החולצות, מה שעוזר בתוך דקות בודדות לרענן את ארון הבגדים ואת החולצות שלכם, ועד לכדורים מיוחדים שמקצרים בזמן מכונת הכביסה ואף הופכים את הבדים למפורדים ורכים יותר. מדובר באחת החברות המעניינות והמסקרות בתחום, כשהמוצר הראשון שאנחנו בודקים זהו המגהץ. אז האם הוא שווה 599 שקלים?

פעולת הגיהוץ מעולם לא הייתה קלה יותר

בשנה האחרונה אנחנו עדים לגל של מגהצי קיטור שמגיע לישראל, ומדובר לרוב במגהצים שלא דורשים משטח גיהוץ. הסטימרי, הוא אחד מהם והוא עושה את זה בצורה מרשימה. המגהץ כולל מיכל מים של 90 מ"ל, וזה אולי החיסרון העיקרי שלו. כלומר, מיכל המים מספיק לזרימת אדים יציבה במשך 6 עד 8 דקות, לפי היצרן, כשבפועל הצרכן יקבל חמש דקות גיהוץ. זהו זמן יחסית קצר אם יש לכם ערימת בגדים לגהץ, אך הודות לזמן חימום קצר של 25 שניות, תוכלו להספיק לגהץ שלוש חולצות מכופתרות בכל פעם. אם יש לכם ערימה גדולה של בגדים, תצטרכו לפרוס את זה למשך רבע שעה ועד עשרים דקות. ניכר כי הסטימרי נועד בעיקר למי שמטייל בדרכים, או כזה שצריך את הבגדים מגוהצים מהרגע להרגע, ואת זה הוא עושה בצורה מושלמת.

סטימרי 2. יח"צ,
30-40 שניות עד שהמגהץ חם ומוכן לשימוש./יח"צ

עוד הוא כולל משטח קדמי מנירוסטה מוברשת, המתוכננת כדי לגהץ בקלות את הבד וליצור עליו זרימה אחידה של קיטור. לא ברור האם מדובר בגימיק או ביתרון משמעותי, אך אחרי 30-40 שניות מההפעלה הראשונית, נראה כי הקיטור יוצא החוצה בצורה אחידה. עוד אהבתי את תיק הגנת מחום שנמצא בערכה ובעצם משמש כפפה להגנה מחום לתמיכה בתהליך הגיהוץ. כאמור, ניכר שהמגהץ של סטימרי מיועד בעיקר למי שבדרכים והיתרון המשמעותי הוא שלא צריך משטח גיהוץ וניתן לגהץ את הבגדים על גבי הקולב. באמצעות הכפפה ניתן לתמוך בחולצה או המכנסיים ולהגיע למקומות מעט מאתגרים.

מתאים למי שנוסע הרבה או מחפש מגהץ קטן שעושה את העבודה בצורה מושלמת

מאז ומתמיד תפסתי את פעולת הגיהוץ כמורכבת במיוחד, בטח של המגהצים מהדור הקודם שדורשים משטח גיהוץ, פינוי של החדר וזהירות רבה שמה אשרוף את הבגדים שלי. עם הסטימרי החדש, גיליתי כי פעולת הגיהוץ קלה, פשוטה ודורשת שתי פעולות: למלא מים במיכל היעודי ופשוט להפעיל את המגהץ. הגיהוץ שיוצא איכותי, ובעיקר: מהיר ופשוט. המחיר עומד על 599 שקלים באתר של היבואן הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • מגהץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully