וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של קניות: הישראלים גיהצו 915 מיליון שקלים בבלאק פריידי

2.12.2019 / 10:00

עלייה של 15 אחוזים בהיקף הגיהוצים, ירידה קלה בממוצע העסקאות: נתונים של חברת שב"א, המפעילה את מערכת הסליקה המרכזית, חושפים כמה גיהצו הישראלים ביום שישי האחרון, כשבדקה העמוסה ביותר, נרשמו 12,489 גיהוצים

מה זה בעצם בלאק פריידי?/מערכת וואלה! News בהגשת שרון טרקניסקי

הישראלים גיהצו 915 מיליון שקלים בבלאק פריידי האחרון, ונרשמה עלייה של 15 אחוזים לעומת אשתקד, אז סך העסקאות עמד על 794 מיליון שקלים. עוד ביצעו הישראלים 4.57 מיליון עסקאות, לעומת 4.2 מיליון עסקאות אשתקד, כך עולה מנתוני חברת שרותי בנק אוטומטיים 'שב"א', המפעילה את מערכת הסליקה המרכזית של כרטיסי האשראי בישראל. עוד מוסרים כי יום הקניות "בלאק פריידי" הורגש היטב בקניונים, מרכזי הקניות ואתרי הסחר באינטרנט, וכי החברה נערכה עם צוותים מתוגברים על מנת לעמוד בעומסי הפעילותֿ, שכזכור בשנה שעברה מערכות הסליקה קרסו בעקבות עומסים חריגים.

הסכום הממוצע לעסקה אינטרנטית עמד על 200 שקלים, כשמדובר בירידה של 5.6 בסכום הממוצע לעסקת אשראי לעומת אשתקד, כשהסכום הממוצע לעסקה עמד על 212 שקלים. עוד נרשמה ירידה בעסקאות בחנויות, כשהעסקה הממוצעת עמדה על 167 שקלים השנה, לעומת 174 שקלים אשתקד. בשב"א דיווחו כי הדקה העמוסה ביותר הייתה ביום שישי בשעה 11:30, במהלכה בוצעו עסקאות בהיקף של 2.92 מיליון שקלים. מדובר ב-12,489 עסקאות שבוצעו בדקה זו. בשונה משנים קודמות, השנה הרשתות נערכו עם מבצעים שהחלו עוד בתחילת השבוע, על מנת להימנע מעומסים חריגים ביום שישי. זו אולי אחת הסיבות שבגללן נרשמה ירידה קלה בסכום הרכישה הממוצעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully