וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של ווטסאפ ישנה את הדרך שבה אתם מבצעים שיחות באפליקציה

1.12.2019 / 6:25

ממש כמו בשיחות רגילות: מבצעים שיחות באמצעות פלטפורמת המסרים הפופולרית? תשמחו לגלות שהעדכון החדש שפייסבוק שחררה לווטסאפ, משפר משמעותית את ניהול השיחות בפלטפורמה. העדכון החדש מביא את האפשרויות הקיימות בשיחות הרגילות, לרבות מעבר בין שיחות ואף שיחה ממתינה

עריכת וידאו: ניר חן

בוידאו: עורך וואלה! TECH, מייקי לוי, על הפרסומות הצפויות באפליקציית ווטסאפ

קיבלתם פעם שיחה בווטסאפ תוך כדי שאתם כבר נמצאים עם מישהו על הקו? תשמחו לגלות שהעדכון החדש של ווטסאפ פותר זאת, ובכך משנה כמעט לחלוטין את הדרך שבה אנו מבצעים שיחות קוליות באפליקציה. אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם ובישראל שחררה עדכון חדש למשתמשי אייפון עם שינוי עיצובי קטן ולכלל המשתמשים עדכון נוסף, עם שדרוג משמעותי ומבורך. למעשה, ווטסאפ הוסיפה למשתמשים את אפשרות השיחה הממתינה. לדוגמה, במידה ואתם נמצאים כבר על הקו עם מישהו, ואדם אחר מתקשר אליכם, תוכלו לענות לו תוך כדי שהשיחה השנייה תהיה בממתינה. עוד באמצעות העדכון תוכלו להחליף בין מספר שיחות במקביל, ממש כמו בשיחות רגילות לחלוטין.

עד כה, משתמשי ווטסאפ לא יכלו לענות או לנהל כמה שיחות קוליות במקביל, בעוד שבאפליקציית הטלפון הרגילה, בה ניתן לבצע שיחות עם הרשת הסלולרית, האפשרות כבר קיימת מזה זמן מה. האופציה היחידה הייתה לזכור מי התקשר אליכם ולחזור אליו לאחר מכן. כעת, העדכון החדש מוכיח שווטסאפ ממשיכה להקשיב למשתמשים ולשחרר עדכונים שמשפרים את חוויית השימוש באפליקציה, כך שהיא תהפוך לעיקר השימוש היומיומי שלהם. רק בחודשים האחרונים, ווטסאפ הוסיפה לאנדרואיד את האפשרות לנעול את האפליקציה עם טביעת אצבע, כמו במכשירי האייפון, ובעדכון אחר אפשרה למשתמשים לשלוט בהגדרות הפרטיות שלהם, כך שיכלו לבחור אם להצטרף לקבוצה או לא.

עוד בוואלה! TECH

אמזון, אסוס ואיביי: כל מבצעי בלאק פריידי השווים ביותר

לכתבה המלאה
ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

ווטסאפ היא אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם, עם מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים מדי חודש. את השיחות הקוליות החברה הציגה לפני מספר שנים, ובכך פתרה להמונים את בעיית השיחות בחו"ל ולמעשה הפכה את חבילות החו"ל עם דקות שיחה למיותרות. עוד הטכנולוגיה של שיחות דרך רשת האינטרנט (VOIP) היא לרוב הרבה יותר איכותית משיחות רגילות, אולם זה כמובן תלוי באיכות החיבור שלכם. במידה ואתם משתמשים הרבה בשיחות הקוליות של ווטסאפ, כנראה תרצו להיכנס בהקדם לאפסטור או לגוגל פליי, ולעדכן את האפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully