וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגן על היקר מכל: גוגל תעדכן משתמשים שהסיסמה שלהם דלפה ברשת

13.12.2019 / 7:20

על חשבון הנטפליקס, המייל, ספוטיפיי והטלגרם: גוגל עדכנה את דפדפן הכרום והשיקה פיצ'ר חדש שיעדכן את המשתמשים בזמן אמת במידה והסיסמה שלהם דלפה לרשת. עוד הציגה שיפורי אבטחה משמעותיים בגרסה החדשה שתגיע לכל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים

משתמשים בדפדפן של גוגל? בימים האחרונים ענקית החיפוש שאחראית גם על הדפדפן הפופולרי בעולם, החלה לשחרר את גרסת כרום 79, והיא כוללת שיפורי אבטחה משמעותיים. מעתה, הדפדפן יעדכן כשהסיסמה תופיע ברשת. כך לדוגמה, אם תכנסו לחשבון הנטפליקס וגוגל תזהה כי הסיסמה דלפה לרשת, היא תעדכן אתכם בזמן אמת וכך לעזור לכם להציל את החשבון מפני פריצות. עד כה גוגל אפשרה הפעלת תוספים שמבצעים פעולה דומה, אך כעת לא תצטרכו להתקין תוכנה נוספת והיא תכלול את הפונקציה החדשה כבר בתוך הגרסה החדשה שתגיע לכל המשתמשים בהדרגה ובצורה אוטומטית.

את הפונקציה החדשה ניתן יהיה להפעיל באמצעות הגדרות הסנכרון בכרום וגוגל. כדי להשתמש בה, המשתמשים ידרשו לשמור את הסיסמאות בתוך הדפדפן. ענקית החיפוש הבהירה כי היא מצפינה את הסיסמה באמצעות מספר שכבות של הצפנה, כך שהסיסמה מוגנת למדי. מלבד האזהרות על סיסמאות, גוגל משפרת את ההגנה מפני אתרי הפישינג, עם עדכונים בזמן אמת. כך לדוגמה, אם תיכנסו לאתר חשוד, גוגל תדע להתריע בזמן אמת. עד כה, גוגל הסתמכה על מאגר שהתעדכן מדי שלושים דקות, אך האקרים מתוחכמים הצליחו לבצע מניפולציות ובאמצעות החלפת כתובות, הצליחו לחמוק מהזיהוי של גוגל.

עוד גוגל משפרת את התמיכה בפרופילים מרובים בכרום, כך שאם אתם חולקים מחשב, גוגל תדע לזהות בצורה טובה יותר את התנהגות המשתמש והאתרים אליו הוא נכנס, וכך לשמור את הסיסמאות בפרופיל הנכון. הגרסה מספר 79 יוצאת לדרך החל מהיום, והיא תהיה זמינה במהלך השבועות הקרובים אצל כל המשתמשים, במחשבי ווינדוס ואפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully