וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעניין את מי הרגיזה": הרשת מגיבה לתחקיר התחבורה הציבורית של עמליה דואק

תחקיר התחבורה הציבורית של עמליה דואק פורסם בתחילת השבוע, והוביל למבול תגובות ולא מעט בדיחות. דואק בדקה את התחבורה הציבורית מאילת ועד מטולה, ואמש פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא משתפת על מה שעברה. כרגיל, אספנו את הציוצים הטובים ביותר

צילום מסך

בוידאו: עמליה דואק מתחתנת ביוון

"הגיבורה שאנחנו צריכים": אמש הגיבה עיתונאית חדשות 12, עמליה דואק לסדרת הכתבות בה היא בודקת את התחבורה הציבורית מאילת ועד מטולה, וחשפה כשלים רבים. "לרובנו זה נשמע כמו חלום בלהות במקרה הטוב ומשימה בלתי אפשרית במקרה הרע", כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק. הפוסט זכה למעל ל-2,000 לייקים, ומאות שיתופים ותגובות, והוביל כצפוי למבול בדיחות. "ברוכה הבאה לעולם של הרבה אנשים שלא מסתמכים על הרכב הפרטי, זה אפשרי", כתב אחד הגולשים בתגובה לפוסט של דואק.

"את מודעת לזה שיש אנשים שמסתובבים כל הזמן בתחבורה ציבורית? לא רק למטרת כתבה", הגיבה אחת הגולשות לפרסום של דואק, וזכתה לתגובה מצידה: "כן. אני אחת מהן. ואם השירות ישתפר, בשמחה גם אוותר לחלוטין על הרכב". את הפוסט חתמה דואק וכתבה: "הטיעון על "נוחות" של רכב פרטי, כבר לא רלוונטי. העמידה בפקקים היא לא פריבילגיה. היא עול. אז כן, יצאתי למסע בתחבורה ציבורית מאילת ועד מטולה ושרדתי כדי לספר. והגיע הזמן שזו תהיה ברירת המחדל ולא מקור לתדהמה".

עוד בוואלה! TECH

שלכם ברשימה? ווטסאפ תפסיק לעבוד על הסמארטפונים הבאים

לכתבה המלאה

הפוסט המקורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully